Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 750 ggr
Lilith
0

PM-funktionen strular?

Jag vet inte om det är min PM-funktion som strular, eller vad det är.
Jag har svarat på PM från kanske fyra personer nu, och den har fungerat förut utan problem, och sedan en tid tillbaka har jag inte fått något svar.

Det är ju lite svårt att fråga de inblandade om funktionen fungerar också, eftersom jag inte känner någon av dem särskilt väl och saknar mejl i samtliga fall :P

Någon tanke? Någon mer som upplevt det här?

AnneN
0

Kan du testa skicka ett PM till mig så svarar jag på det så ser vi om det fungerar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

hus-musen
0

min har ju jämt strulat tyvärr..

Qui dormit, non peccat

AnneN
0

#2 På vilket sätt strular den för dig?

Vad använder du för webbläsare?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

hus-musen
0

#3 Pm som inte kommer fram eller att jag inte får pm. Har varit så sen jag började vara på iFokus, har funkat i perioder.

Använder alla webläsare, ie7, firefox och crome.

Qui dormit, non peccat

Kalli
0

Har inte fått svar på de två senaste PM jag skickat heller, fast det är ju omöjligt att veta om det är för att det strular eller om personerna helt enkelt inte haft tid/möjlighet/lust att svara.

Lancia
0

#0, jag har fått ditt PM i allafall, men jag har inte hunnit svara. Ska iväg nu, åkerkommer om någotn timme, svarar då. :)

Lamina
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vet inte om jag räknas till dom 4, men jag svarade faktiskt inte på ditt senaste PM. Skäms Hade inte tid och sen glömdes det liksom bort eftersom jag fått en väldans massa PM den sista tiden. (Mina PM funkar iaf utmärkt, tydligen)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lilith
0

#1 Jag har provat skicka ett PM till dig nu.

#6, 7
Jag menade absolut inte att pika någon, det var bara att jag började bli lite orolig när det var så många människor som inte svarat, och då var jag rädd att mitt svar inte kommit fram och att folk trott att jag ignorerat dem eller så.

Och eftersom jag sett förut att hus-musen haft problem, så tänkte jag om det kanske kunde vara något tekniskt krångel :P

Lamina
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#8 Känner mig inte pikad, tänkte bara så du vet att jag iaf har fått ditt pm´bara att jag inte hunnit svara på det. :p

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

zickan
0

Det är inte ovanligt att det är krångel på iFokus av diverse buggar. Ser ingen som skrivit om Pm funktionen på någon av iFokus support sidor. Men jag vet att det varit strul under dagen med att skriva inlägg.

Själv har jag inte kunnat posta nya trådar utan tusen klickningar. Står att det saknas meddelande. Trots att jag skrivit en hel del.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lilith
0

Vad bra, då vet jag :)

Jag har haft lite problem tidigare med att svara på trådar. Rutan där jag ska skriva har inte fungerat, så jag har fått ladda om sidan osv.
Men nu var det väl några dagar sedan det dök upp