(K) snäll vuxen hona
en bra förebild sökes!!
mina bebbar härhemma har just förlorat sin mamma i en tragisk olycka
(ungarna i fråga är mellan 3&4 veckor & behöver ingen att dia)
så jag undrar om någon i närheten har en lugn & snäll äldre hona att sälja, jag ska ju behålla lite flickor i vilket fall som och tänker att de mår säkert bäst av att ha en äldre att ty sig till och lära sig av..
tyvärr så kan jag inte köra så långt och hämta, vet att chansen kanske är liten att hitta ngn, men man kan ju prova iallafall.
jag bor i simrishamn..
utseende spelar egentligen ingen roll alls, bara hon har ett superbra temperament och gillar busiga barn (både råttbarn & människobarn
) för min egen del så drömmer jag om en dumbo hona, men det är inget viktigt!
hej!
Bor i ystad o har fem flickor. Dock ingen som vi skulle vilja låna ut då vi inte skulle slita oss från dom! men tills du hittar en permanent fostermamma till dom, kan vi gärna komma på playdate så dom får lite vuxensällskap. Vi har Stina, 2 år (dumbo). Hon är lugnet sj o lullar mest bara runder. Sedan har vi systrarna Fia & Maja Som är snart 1 år. Dom är jättetrevliga dom med! Yngsta syskonparet är Doris & Alma. Dom är också snart året. Har bara haft dom i 1,5 månad, men dem är definitivt en del utav flocken!
är det något utav intresse så hör gärna av dig!
Mvh kajsa med flock
verkar u finnas honor om du kollar i köp/sälj
#1 jag har fått rådet att inte sätta in ngn vuxen hona åt dem just nu pga deras immunförsvar, så playdate är nog ingen bra idé.. men tack för erbjudandet 
#2 har inte hittat ngn i närheten, kan som sagt inte åka och hämta långt.. men har du sett ngn får du gärna visa mig