Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 954 ggr
Helenaaa
0

S, mina 3 älskningar :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • födelsedatum, Vet inte riktigt, uppplockade i en djuraffär, runt 3-5 månader.
  • färg, teckning o hårlag, 1, Blue (?) hooded (Thea), slät. 2, blue eubk (vampyr), slät. 3, agouti hooded(Varulv), slät
  • kön, honor
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v), vet inte
  • faderns namn, födelsedatum, vikt, vet inte
  • moderns namn, födelsedatum, vikt, vet inte
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning, Jag vill så gärna ha kvar mina sötnosar, men i sommar ska jag skaffa valp och de kommer inte få den tid de förkänar, jag vill helst att de kommer till en råttvan som har en annan flock/flockar. Du ska ha tid och plats. Alla säljes till samma person.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc, ÄLSKAR att sitta i kläderna och gosa, leker med varandra och jag har aldrig upplevt aggresivitet. Matglada och utforskar gärna. Kommer på inkallning då de själva vill^^
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb, 100 kr, tillbehör följer inte med då de inte är mina och får inte säljas. Ej reggade.
  • ort där råttan/råttorna finns, Stockholm
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Heleen-a@hotmail.com, (telefon tillfälligt borttappad)
  • Om annonsen ska vara låst eller ej, ej låst

Bara att fråga om du undrar något.

På bild, vänster Vampyr, höger Varulv

Från mig^^

Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

Helenaaa
0

Thea Kyss

Från mig^^

Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

Helenaaa
0

*putt*

Från mig^^

smiley81
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Riktigt fina och riktigt frestande..  Skrattande

chibelin
0

olyckligt att du måste lämna ifrån dig dem :C lycka till med valpen! :)

Helenaaa
0

Ja :( jag vill ju inte ge upp mina sötnosar. Men det är vad jag måste föra, de kommer inte ha det bra när valpen kommer, och de måste hitta ett hem i god tid, så jag kan fixa hemmet. #3 Om du undrar något är det bara att kontakta mig ;)

Från mig^^

Lamina
0

Hade du inte alldeles nyss köpt dom..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Helenaaa
0

i januari. Men det är nu jag inser att de förkänar bättre än att bo kvar här när valpen kommer..

Från mig^^

Lamina
0

Var inte så säker på det, många djur kan man få att fungera ihop med råttor. Jag har 4 hundar och 5 katter här hemma och skulle lätt våga ha råttorna lösa med dom i rummet. Handlar bara om lite träning. ;)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Maliceangel
0

Min hund funkar med mina råttor :) Dom springer lösa hemma och ibland upp på vovven. Jag skaffade hunden först men jag tycker inte att han har blivit försummad. Han får sina promenader och sin träning sen får råttorna sitt myspys när vi är hemma. Min hund älskar råttorna! Han tycker att dom är jätte roliga :) Katten tycker däremot att råttorna är jätte dryga…

Fast alla är ju olika hur mycket tid man vill lägga ner på sina djur. Kanske räcker den tiden bara till ett djur. Och känner du att dom får det bättre någon annanstanns så är det förmodligen så.

Lycka till med valpen! :)

Helenaaa
0

Det handlar inte om det Flört utan jag kommer inte ha tid för tjejerna.

De fungerar ihop med våra 2 hundar annars. Men valpen kommer att vara mitt ansvar, alltså inte mina föräldrars. Därför kommer jag ha full fokus på valpen. If u know what i mean Glad

Från mig^^

Helenaaa
0

#9 missade helt ditt inlägg, vi skickade i samma tidpunkt Tungan ute

Ja, jag vet att det funkar för de flesta, men det kommer det inte göra för mig. Om ett år börjar jag gymnasium och ska gå på internat, Valpen ska bli min framtida champ, så all fokus på träning. Men kul att höra att det funkar för andra Flört

Puttar upp för nosarna! De letar fortfarande hem.

Från mig^^

Helenaaa
0

Thea som klättrar i träd Skrattande

Från mig^^

mikeiko
0

Var i stockholm bor du? Jag kommer gärna förbi och klämmer lite på dem och kollar hur de gillar mig :)

Helenaaa
0

Blackeberg ungefär Glad Vid kanaan

Från mig^^

mikeiko
0

#14 Okies! Jag bor själv söder om stan men det är ju inga problem. PMa mig en vägbeskrivning och vilka eftermiddagar/kvällar som funkar för dig så PMar jag tillbaks sen! :)