Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 729 ggr
Luka
0

(K) Extrabur för 3

Hallå.

Jag söker en bur som är är stor nog för tre tjejer.

Den kommer användas i sommar när jag åker till landet. Vi kommer att vara borta max 1 vecka i taget, så den behöver inte vara jättestor. De kommer så klart att få komma ut och röra på sig också!

Jag kan lägga max 500 kr som det ser ut (eventuellt mer om det är en superfantastisk bur).

alexfifan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vart finns du? Eller vart ska buren finnas. ;P

you can't face the problem, if the problem is your face……

Luka
0

Kom precis på att det kunde vara bra att skriva. Jag finns i Stockholm, så är en fördel om buren finns här. Alternativt någonstans längs E4 mellan Stockholm och Jönköping, eller i närheten av Jönköping, men då kommer jag inte kunna hämta den förens Kristi himmelsfärd.

alexfifan
0

Jag skulle möjligtvis ha en, men jag bor i Växjö. Har dock planer på att åka upp till Jkpg men vet inte riktigt när… du kan ju höra av dig om du inte har fått tag i någon tills dess om du vill. :)

Luka
0

Okej. Om jag inte hittat någon till det att jag ska ner, så hör jag av mig :)

alexfifan
0

Gör så, finns här eller så kan du skicka mail alexandra.gustafsson@live.se :)

Lilith
0

Jag säljer en Jenny-bur om du är intresserad.
Har lagt upp en annons här, där det finns detaljer och en bild :)

Jag bor i Eskilstuna.

Luka
0

#5 Yes! Tack. :) Förhoppningsvis har det löst sig innan dess, men en vet ju aldrig.

#6 Jo, jag såg den förut. Hur mycket vill du ha för den?
Det är nog lite långt bort… vet inte om det är värt det med tanke på vad bensinen kostar :P

Lilith
0

Säg 400?
Det finns ju alltid tåg och buss ;)

Luka
0

Jo, fast det kostar ju också, och sen kan jag inte påstå att jag har så mycket tid heller… Tyvärr, hoppas på att hitta något lite närmre.

Lancia
0

Jag kommer inom kort lägga upp en tråd på ett gäng burar som jag säljer. Måste bara mäta och fota. Och gräva fram dom ur källarförrådet….

zickan
0

Jag har burar till salu i Västerås. En Ferplast jenny, får vara ca 5-7 i den om jag inte mins fel. 500:- utan tbh. (700:-m tbh, 3 hyllor 2 rör)
Samt en fågel bur, brun botten som går att dra ut. Även två bruna frö koppar medföljer som sitter in från sidan, rymnings säker. Tror den var laglig till 3-4stycken 300:- (500:-m tbh, 2 hyllor 2 rör)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.