Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 423 ggr
zickan
0

S. Råtthanar - Råtthjälpen

Födda: 5/9 2010. Toppörade killen är mest troligt någon månad äldre. Släktinfo finns ej.

3 grabbar finns i västerås och söker hem. Alla var väldigt fulla med lus. Men de är nu avlusade två gånger med stronghold. Körde en gång extra för att inte riskera något :-). Även lite rossel på ena grabben. Fixade ut baytril, men väntade av en stund och det har gått över helt av sig själv. Kan vara miljö ombytet. Ingen av grabbarna har fått någon direkt hantering innan.

En black hooded skulle jag gissa är lite äldre än vad förre ägaren uppgett. Han är stor och go. Rätt framåt och gillar att gosa.
Både dumo hanarna är lite mer försiktiga och troligen yngre än deras kompis. De är mest troligen bröder. Ena mink killen är lite reserverad i buren och feg. Men när han väl inser att det är skönt med gos, så slappnar han av lite mer. Samma med black hooded dumbo grabben. Han är lite mellan av dessa tre. Nyfiken men ännu feg. Mindre rädd utanför buren i famnen än i buren. Men står de två dumbo grabbarna själva på golvet eller i soffan. Då är världen åter igen väldigt läskig.

Bilder osv finns numer uppe på råtthjälpens hemsidan. Ingen är i dagsläget aggresiva, men de är inte testade med andra hanar. Men jag kommer testa detta snart :-)
Transport till sthlm finns den 28 maj. Och från sthlm samma dag så går det många turer iom utställningen som är.

Ratthjalpen.se

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lancia
0

Puttputt! Fina killar det här!

Mer info om dessa och andra råttor som söker nya hem finner ni på Råtthjälpens hemsida.

zickan
0

Ja en har jag lite svårt att inte behålla själv :-P

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.