PÄ slår till igen ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, och PÄ är ju såklart min lilla PappersÄlskare Villemo :)
Matte tycker att det är jättelätt att skruva ihop saker utan bruksanvisning.. Lägg märke till rallyflykten när hon fått tag i nämnda bruksanvisning. Kan mycket väl bero på att matte kastat sig fram och räddat den ur käftarna på pappersälskaren ett flertal gånger när hon satt och skruvade.
Men snäll som man är så lät man faktiskt (när det var färdigskruvat) pappersälskaren få sitt älskade papper, vilket hamnade bland resten av stöldgodset under soffan (där finns bla. bruksanvisningen till deras nya FT, strumpor som mamma glömde när hon var här, diverse toapapperstussar och nu då även ännu en bruksanvisning+påse och kartongbit tillhörande skruvarna).
AHAHAHAHHAHAHAA åhhhhhh! Kollade just tre gånger i rad och garvar högt framför datorn….så sött och roligt när hon skuttar sådär också!
Hahahahaha!!! Underbart! 
Jag såg det också flera gånger på raken, så himla sött! :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Asså haha, ååh vad söt hon e :-)
// Fawo (;
Ser ut som min iller nr hon snor nåt XD Smyger fram, tar tag och full gas till närmaste ggömma XD
Aww, hoppas mina blir lika trygga i min lägenhet så dom vill busa runt :3
undrar när man kan börja släppa dom små lösa, rädd att dom kryper in nånstans farligt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha vilken odåga, så sjuuuukt söt, kollade också typ tre gånger i rad… typisk en sån film som borde få folk att fatta varför vi älskar våra råttor (a)
you can't face the problem, if the problem is your face……

hahaha vilken knasboll :) precis sådär hoppar mina gubbar oxå när de fått tag på något spännande!
Qui dormit, non peccat
#5 Sovrummet är nog bäst:)
#8 har typ bara sovrum och kök utan dörr :3
Hon är ju bara så rolig, Villemo. Man får sig många skratt vill jag lova :D
Ja, dom ränner runt överallt i vardagsrummet där dom får vara lösa :) När man går ut för att greja med något och kommer tillbaka in i rummet blir man ofta mött av Villemo som kommer och trippar en till mötes <3
Även syster Lillith är väldigt sällskaplig och mysig, men hon är snäppet mindre helvild ;)