Black & agouti husky roan!
Jag ska ju få två såna råttor. Vill se hur de ser ut (som vusna) så bomba mig med bilder på dessa färger!
(bebisbilder går också bra :D)
Fina :)
#1: Fast jag menade black-råttor och agouti husky roan-råttor :)
Jaha, missuppfattade jag dig?:P Har 2 honor som är Black eubk också =) Ja, Buru är fin :D
#4: Bilder! :D
#6 & 7: sötnos du har! Jag tycker inte att din råtta ser ut att vara self, den ser mer silver ut.. eller är det bara jag som inbillar mig? :)
Vissa svarta råttor "rostar" med tiden och blir mer eller mindre bruna, men de räknas fortfarande som black eftersom det är den egentliga färgen.
#8 han tackar så mycket=) jag fick berättat för mig när han var liten att han var self black.. jag e helt kass på färger:P det senaste har jag sett att han har fått lite grå/silver aktiga hårstrån på ryggen! heter det "silver black" isåfall ifall han e det då eller?
Ja, precis! Silver black blir han då, ja. Silvreringen syns inte alltid när de är jätteunga, men sen brukar den kika fram. :)
#0: Jag har en s/ba eubk här hemma och två s/ba eubk rex.. men det kanske duger? :) isf kan jag lägga upp bilder i morgon
#11 ok.. tack så mycket=)
Ja, jag vill se alla bilder :)
KickanW: med störst sannolikhet är din väntade kille också silver black, det syns bara inte än.
Okej, Cosmonita :) Det är sött.

Hopp toss
#19 är dålig på teckningar, men måste bara säga att de var otroligt söta. Ser lite ut som ekorrar i ansiktet, framförallt den till höger ;D
Hehe ja, visst är de underbara 
Bara 6 veckor gamla. Man blir ju nästan sjuk när dom e sådär små och gulliga ^^