Supernyfika & Nervösa
Funderar lite på mina nakenfisar, nr jag slänger in en kartong i buren så är alla framme direkt och tittar. Ingen vågar gå in i den direkt utan ska granska den noga (Kan bero på illerdoft?)
Tillslut sticker dem andra och struntar i den, medans de två nakna systrarna (Hhaa xD) står och glor hysteriskt på lådan. Springer snabbt fram ooch sniffar, rör den sig hoppar dem snabbt undan men är lika snabbt tillbaka. Jag funderar på om det är något "dåligt" att dem r så himla nervösa, men dem r ju fruktansvärt nyfikna också.
Vad tror ni? Har ni också såna "Modiga & fega" råttor? xD
Dem reagerar bara så på läskiga lådor, nydligen ett knäckebröd paket/papper.
Min Lova är så också…
Hon kommer alltid fram till buren och så när man öppnar men rör man sig för snabbt springer hon iväg, men kommer lika fort tillbaka. Allt som kommer "plötsligt" är jätte läskigt för henne men hon kommer alltid tillbaka ;)
Okej:) ÄÄr hon osäker på andra saker? För mina nakenråttor r bara rädda för lådor och sånt
Hon är osäker på typ allt och alla. Men vill gärna vara med ändå :P
Haha låter som min Krabaten, ett litet muskelberg som ska undersöka allt och klättra och hoppa, men ränner iväg som en pil vid plötsliga ljud och rörelser! Hon är för övrigt också den enda råttan som tar sig ner från soffan och prompt promenerar tillbaka till buren i köket när hon tröttnat på att vara ute xD
#4 Hahaa XD "ÄÄsch, nu är jag trött på er! Hejdå!
Jag har en över social flicka som oftast ska va med och kolla på allt och alla i stort sätt.. Hon är också en sån som kutar iväg på häftiga rörelser eller när hon river ner något som hon ofta gör (Hon verka älska att putta ner saker från hyllor mm.) men hon är alltid lika snabb tillbaka xD
//Jacqueline Thawelin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en sån tjej, hon ska vara med på ALLT och hon vill se ALLT, men plötsliga ljud eller om jag ska envisas med att klappa på henne - då sticker hon några sekunder, sen smyger hon tillbaka… Oo
you can't face the problem, if the problem is your face……