Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 802 ggr
TrueStory
0

Vad är det här?

Nya funktion eller bara knasigt?

För under uppdaterade inlägg så står det

>> Skype problem

>> Gräv i arkivet

>> Mina inlägg

chibelin
0

Står så på min med! o.o om det nu är en ny funktion så är den knasig!Tungan ute

Lilith
0

Har sett det jag med. Har tyvärr inga svar då jag inte förstår riktigt varför det är där.
Men känns trevligt att det finns en snabbknapp för mina inlägg nu iaf ^^ (kanske har funnits förut också, och bara jag som varit blind).

[Ratass]
0

ja har inge sånt :O

Lilith
0

Nu blev jag av med det, och fick uppdateringar om trådar istället.
Kanske bara är det där andra när det inte finns några trådar som uppdaterats?

Lamina
0

"Gräv i arkivet" måste vara det dummaste jag sett. Finns ingenting som är så irriterande som när någon lyckas leta upp en 2 år gamal tråd och skriver någon fullständigt onödig kommentar som bumpar upp den så att folk tror att den är ny… Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lilith
0

Jag tycker det är lite lustigt att det dyker upp helt random inlägg ibland.
Har klickat på en av dem, och då var det något om två kaniner som presenterats för varandra. Hade tydligen gått bra ^^
Just nu har jag Romme 1 Maj. Var tydligen Ponytrav i fokus :P

Lamina
0

#6 Kan inte annat än hålla med! Hittade just ett inlägg om några settervalpar på Falu djursjukhus som behöver en amma. Vad passande att jag ju råkar bo i Falun och har en del bekanta med hundar som jag kan höra mig för hos! ^.^

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

PlusPlus
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Iiih vad fort det spred sig :D Det med valparna. Hoppas dom får hjälp, om det stämmer :)

Anågånde ämnet så står det liknande för mig med, men ibland blir det "vanligt" igen :S

Fisfia
0

Åh. Jag vill inte veta nåt om nåt dumt trav. Jag vill veta om några trådar där jag skrivit inlägg har uppdaterats. Kan ni se det längre?

Lamina
0

Jag ser det bara när jag har läst igenom alla trådar som det har skrivits nånting i…

//Lamina

minky
0

känns som det är en hel del buggar just nu…..

"upp till inläggslistan" knappen funkar inte för mig….

sen tycker jag hela iFokus laggar, men det kan va min dator som spökar med… =P

o hur funkar tipsa o bevaka?

MoaL
0

Jag ÄLSKAR dessa nya funktioner. Skrattande De syns bara när man har klickat igenom alla uppdaterade inlägg man hade. Då syns dels det senaste nyskapade inlägget på hela iFokus (älskar, älskar, älskar!), och det under gör att man kan "gräva i arkivet" på just den sajt man är på, och därunder en snabblänk till sina senaste inlägg. :)

Men jag älskar särskilt den första funktionen, det senaste nyskapade inlägget på hela iFokus alltså. Det gör att fler hittar till olika sajter och kan läsa inlägg som kanske skrivs på ett helt annat forum, men som handlar om det man själv har intresse för, och så vidare. ^^ Den funktionen skulle ju ha funnits redan från start i nya iFokus, men på grund av problem var de tvungen att ta bort den och omarbeta den. Nu är den tillbaka! :P

Tummen upp!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

mikeiko
0
AnneN
0

Det översta är länk till senaste inlägget som gjorts på hela iFokus.

Gräv i arkivet slumpar fram gamla inlägg på den aktuella sajten.

Mina inlagg länkar till Mina inlägg som finns på ditt kontaktkort på iFokus.

Dessa 3 dyker endast upp då du inte har något uppdaterat inlägg i "Diskussioner jag deltar i".

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!