Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 523 ggr
Mische
0

2 vackra småpojkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • födelsedatum 20 Feb 2011
  • färg, teckning o hårlag Agouti hooded
  • kön 2 hanar
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 10/10
  • faderns namn, födelsedatum, vikt Pappa Chewbacca, ca 1 år
  • moderns namn, födelsedatum, vikt Mamma Ufo, ca 1 år
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Föräldrarna "räddade" från förra hemmet och mamman var redan dräktig då. Föräldrarna bodde i samma bur.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb Ej reggade, bryr mig inte om pengar utan vill bara hitta ett bra hem och känner att jag kan hitta bättre människor här än på tex blocket
  • ort där råttan/råttorna finns Enköping, kan åka mot reskostnad till i princip alla orter eller kan försöka hjälpa med reshjälp
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) 076539180, går att ringa eller smsa oavsett tid men helst inte när jag sover på natten. Mejl: mische@live.se kollar mejlen oftast ett par gånger om dagen.
  • Om annonsen ska vara låst eller ej Ej låst

Jag hoppas jag hittar ett bra hem till pojkarna. Ska själv behålla dom flesta från kullen. Men kan tyvärr inte behålla alla. Är relativt akut att hitta hem då buren är för liten för pojkarna i dagens lägge och kommer dröja till i sommar tills jag kan kan skaffa större. Pojkarna är jätte gosiga och trevliga att ha och göra med. Har massor med bus och kärlek att ge sitt nya hem. Finns villig att besvara alla frågor ni må ha :)

Mische
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan föresten ta bort tråden då hem är hittat :)

Inlägget är låst för nya kommentarer