Etikett: annonsering
Läst 1096 ggr
0
Sobril söker livslångt hem
Nu sätter jag ut Sobril åt en kompis..
- födelsedatum: 1/12-2009
- färg, teckning o hårlag: Silver black, slät, dumbo
- kön: Hona
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet ej, djuraffär
- faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej, djuraffär
- moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej, djuraffär
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Ägaren måste omplacera av privata skäl
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc:Hon kan defintivt gå ihop med andra om man har den kunskapen och tålamodet, hon är inte aggressiv bara osäker, bott ensam sen hon flyttade till första familjen så hon vet väl inget annat. Hemma hos mig brukar hon få hälsa på mina flickor om dagarna och det går framåt, men jag har inte riktigt plats. Hon är helt underbar, pussig och går på låda. Dock har hon en tumör, som jag hoppas ägaren tar till veterinären och kollar upp, jag tänker iallafall inte dölja det.
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Diskuteras
- ort där råttan/råttorna finns: Gnesta men kan ta mig till södertälje och stockholm
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): moonlightkitten_@hotmail.com
- Om annonsen ska vara låst eller ej: Öppen
Finns fler bild om någon vill se :)
0
putt! :)
0
Åååh vad sugen jag blir :(
0
Jag är bra sugen på att behålla henne själv, hon är underbar 
0
Jag Har två tjejer . MEn det blir snart en liten illervalp så jag får hålla mig :(
0
Tråkigt :/
0
Tycker din kompis borde ta Sobril till veterinären innan omplacering, en oundersökt tumör känns inte som något man bara kan lämpa över på någon annan :-/
Hon var väldigt söt i alla fall, snällt av dig att du försöker hjälpa kompisen och henne =) Lycka till!
0
Ja jag har sagt det också, men jag kan tyvärr inte göra något mer.
Den är inte stoor men den syns, hon verkar inte lida eller ha ont låter en känna på den och så. Den är inte ivägen, än. Den sitter precis framför ena bakbenet.
Tack!