Råttvakt i Eskilstuna/Gävle
Hejsan!
Jag ska åka till svärföräldrarna och fira påsk, och söker därför en råttvakt från 21-23 april.
Jag åker på torsdagen (den 21) så jag kan säkert även göra så att jag fixar i ordning hos dem den dagen, så behöver de bara en råttvakt två dagar istället för tre.
Antingen behöver jag någon i Eskilstuna som kan se till dem, eller iaf närliggande.
Jag har extraburar om det behövs.
Sedan kommer jag fira påsk i Gävle, vilket innebär att jag kan ta med mina honor dit ifall det är någon där som kan ta dem.
Då kan jag antagligen komma över under kvällen och hjälpa till om det skulle behövas och vara av intresse.
Jag har svårare att få med extrabur till Gävle, men krisar det så ska det säkert inte vara omöjligt det heller :P
Jag kan även erbjuda betalning, gentjänster eller pengar (haha, låter nästan som prostition, men det var inte riktigt vad jag hade i åtanke).
Mvh Lilith
Hur många råttor är det? Bor 1 timme från Gävle och kanske har plats för en extra flock några dagar.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Det är två honor, Lithium och Morfin.
Du får jättegärna höra av dig när du vet :)
Kan slänga upp nedre delen av Furet Towern för dom att bo i, så plats finns det. Måste bara kolla med resten av familjen att det är ok.
Edit: Det är helt OK med dom, bara jag ser till att det inte luktar mer. (Som att det skulle lukta mer om 13 råttor än vad det gör om 11?
)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Finns plats hos oss med, bor utanför Eskilstuna… Men du får ta extraburar då.
Vi har inga råttor idag men har haft, skulle gärna vara vakt några dagar…
Hör av dig om du vill så kan vi träffas och prata.
Lamina, fantastiskt! Tack så jättemycket!
Jag tänkte att jag kollar lite med whorra för att se om det eventuellt blir enklare, då det blir närmare. Så hör jag av mig till dig.
Oavsett så ska du ha ett stort tack!
Whorra, jag skickar ett pm till dig!