Ladugårdens Mortal Mango, Lovis
Du är så j*kla saknad här hemma och besökare frågar ff efter dig.
För er som inte minns; http://rattor.ifokus.se/discussions/4d713171b9cb46223304890c-dodlig-feldosering-av-veterinar
Pussar upp till råtthimlen!
Hälsningar Anna med pälsklingar!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
STORA kramar Anna!
Jag förstår hur fruktansvärd den här förlusten måste vara för dig..
Älskar mina stora små vänner..
Stor kram till dig och från brodern här.
Lillan :( *kram*
Det är fortfarande så extremt tomt efter Lovis..
Dock har Ulla som jag fått hem från Allamej har stor potential att visa stort stort hjärta liksom Lovis.
Men Lovis; Jag Älskar Dig och kommer alltid bära en del av allt du bevisade för mig i mitt hjärta.
Massa kärlek till Dig uppe i råtthimlen, tankar och värme.
De ögonen alltså.. (hjärtknip)
Kulan på magen är bebisar btw.

Ursh, jag vet hur det är att sörja en råtta sådär mycket.
Jag kan fortfarande inte se bilder på Matilda utan att bli känslosam. Vissa sätter lite djupare spår, helt enkelt..
Ja, vissa djur berör något där inuti en som man inte trodde fanns innan man känner beröringen.
Att känna hennes totala tillit till mig var enormt, tom vid medicinering litade hon på att jag gjorde något som var nödvändigt, och inte var hon mindre personlighet för det.. Tvärt om!
Här är ett kort från sensommaren på hennes son, Sam.

Tur att hon fick bli mamma då så att du har arvingar efter henne!
Ja, det är jag lycklig över, har tre här hemma som jag pussar på.. =)

Ja, jag ångrar lite att Kiwi inte fick nån kull. Men det var ju lite grejer med två hanar ur den kullen så jag vågade inte riktigt chansa då.
Skulle du vilja lägga upp en bild på Daisy, förresten?

Superfin är hon!
Hehe, har hon mörka rubinögon? 
Haha, jag får för mig att allt är mock mink nu för tiden. Skulle bara bli glad om hon vore det, då kanske man skulle kunna göra fler (genom hennes bror då). :)
Mock mink är mörkare än vanlig engelsk mink och har rubinögon. Vanlig variant i Danmark och USA. Men jag vill, något revolterande sådär, påstå att varianten är lika vanlig i Sverige, dock inte erkänd. Och jag tycker faktiskt att hon ser ut som en sån:
Nej, de har alltid sett svarta ut.. =/
Däremot har hon rostat lite..
Måste ögonen vara rubin om de är mock mink?
Sam är enligt mig vad jag vet den bästa i kullen tillsammans med Vila i Borås, som jag får uppdateringar om ofta om hur lugn och avslappnad och "ploppande" hon är. =)
Verkar som om vissa i kullen föddes lugna och andra blev som Lovis var som liten = spralliga som sjutton en period.
Kul med lite spridning i både färg och temperament.. två beige, två svarta eubk mm och två minkar.
Kram på Terato, vår forskare ;)

Jag kan inte så mycket om det här mock och det är inte många som håller med mig i min lilla teori heller, ska jag betona! :P
Men så vitt jag förstått så ska de ha rubinfärgade ögon, det liksom "ingår" i mock. Dock väldigt mörka, syns om man fotar med blixt eller om du håller råttan bredvid en annan svartögd, t.ex en svart råtta. Det är inte rubinögd som på en beige liksom, utan på ett annat sätt.
Underbart att han funkar bra! :) Ja, det är roligt med lite olika färger i kullarna, det tycker jag också!
Å kram på goaste Anna!