Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1358 ggr
tygdjur
0

S: Voljär + tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svart praktisk voljär: 52 x 52 x 110 cm.
Buren är stor nog för 4-5 råttor.

Jag har monterat av taket och använder endast galler fastsatt med buntband som tak. Tycker det är mycket smidigare när man ska inreda och bättre med en bur som går in genom badrumsdörren utan problem. Självklart medföljer det bortmonterade taket vid köp.

Buren har två stora luckor på framsidan samt en mindre på en av sidorna. Utdragbar bottenlåda.

Buren är i mycket fint skick.

Pris: 950:-

Tillbehör: Två nästintill oanvända röda råttselar av modell 8an, två badrumskorgar i metall som används i buren ovan, en oanvänd plastlåda (perfekt som toalett), en mindre transportbur (saknas handtag), ikeas påshållare (rosa). Pris 100 kr. Kan även ha lite matskålar och andra grejer om intresse finns.

I Högdalen (Stockholm) maila vid intresse: tygdjur@gmail.com

Thirre
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är den möjligen inhandlad på tradera?

Jag kan vara mycket intresserad! Möjlig hämtning i veckan.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

tygdjur
0

Den är köpt på tradera.

Hör gärna av dig på mailen om du är intresserad och vill komma och kika.

Nali
0

Åh, säljer du några tillbehör separat? Oskyldig

Thirre
0

Har skrivit mail men inte fått något svar. Vid köp så är det inte jag som hämtar den och transporterar ner den utan mannen jag dejtar. Han kommer förmodligen åka ner till mig i helgen så behövar ganska snabba besked då det är onsdag kväll nu och han åker fredag dag.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..