Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 915 ggr
Mische
0

S: Söta små pojkar

• födelsedatum - 20/2-2011
  • färg, teckning o hårlag - Släta toppörade. Hooded. En agouti och är inte säker på den andra.
  • kön - 2 Pojkar
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - 10/10 7 pojkar och 3 flickor
  • faderns namn, födelsedatum, vikt - Pappa Chewbacca, vet inte födelse datum men är ca 1 år, agouti hooded
  • moderns namn, födelsedatum, vikt - Mamma Ufo, vet inte datum men ca 1 år, agouti hooded
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning - Omhändertog föräldrarna från oansvarig ägare där dom bodde tillsammans och har gjort allt för att dom och bebisarna ska ha det så bra så möjligt. För att läsa hela historien: Här
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb - 150:- Ej reggade. Dock är hem den enda jag bryr mig om.
  • ort där råttan/råttorna finns - Enköping, Uppsala län
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) - Mobil (sms eller ringa): 076 65 39 180   Mail: mische@live.se   Var inte rädd för att höra av dig igen om jag är seg. Är lite virrig.
  • Om annonsen ska vara låst eller ej - Ej låst

Deras namn är Brook och Usopp. Två trevliga och aktiva pojkar som gärna ligger och myser i knäet efter att ha stillat nyfikenheten lite. Trevliga och framåt och vill gärna komma ut ur buren vid alla tillfälle. Har satt ihop dom med sin far och har inte varit några problem alls med det. Dom är väldigt små i växten men beror nog delvis på genetik och delvis att mamman haft det svårt.

Önskar jag kunnat behålla alla men dessa två pojkar måste flytta för har inte riktigt plats för dom. Jag lämnar inte ifrån mig dom om jag inte hittar rätt hem. Kan tillägga att det är avelsförbud på dom och jag önskar att detta hålls.

Men hör gärna av er och berätta om vad du/ni har att erbjuda mina små pojkar..

Mische
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brook <3

Mische
0

Brook igen

Mische
0

Brook. Bra bild på teckningen..

Mische
0

Brook. Väldigt söt bild

Mische
0

Usopp <3

Mische
0

Usopp.

Mische
0

Usopp gosis

Mische
0

Usopp. Så gullig..

Mische
0

Finns kvar :)

Banankaka320
0

Söta! :D

spikeodumbo
0

ÅÅÅ nu blev man sugen på råttor:D

Mische
0

Vädigt söta och mysiga ^^

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

sjukt söta! =)

ajik
0

dom hade ju inte suttit fel Oskyldig

En blogg om mig och min fralla! http://majkens.blogg.se

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#14 nej snarare på näsan,munnen och örona

LOL Oskyldig

Mische
0

Hehe dom sitter inte så fel hemma heller men kan ju inte behålla alla.. Räcker att vi ska ha kvar 7 st :P