E. Bevis ang vanvårdsärende
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Innan jag skriver vad detta gäller så ber jag er att respektera skrivreglerna. Inga diskussioner utöver det inlägget gäller. det är svårt nog ändå.
Det finns en fb grupp men jag vill veta att det är oki med Sajtvärd & övriga Medarbetare att jag lägger upp länken.
Jag söker nu människor som ev har bevis i ett vanvårdsärende. För att göra en lång historia kort så fick jag tillbaka 7 svårt vanvårdade råttor på Stora Vår den 29 maj 2010. Pga av polisens arbetsbelastning har dom inte kunnat tagit upp detta förrens nu.
Jag söker efter foton eller filmer tagna på Stora Vår som rör denna händelse.
Jag behöver också ev vittnen som var där och är villiga att bekräfta det som hände. Vilket skick råttorna var i osv. Behöver även personer som är villiga att vittna om vilket skick råttorna var innan dom lämnades iväg.
Anledning till att jag efterlyser här är att det var/är så många personer iblandade i detta att jag säkert glömt bort nån. Det är även väldigt psykiskt påfrestande för mig att nysta runt i allt så därför hoppas jag att ni som vet nåt/ har bevis hör av er till mig via pm fortast möjligt.
Tack på för hand
Mia & r8orna

Ni som vill ha länken till FB får gärna pm mig.
Väljer att göra det på det här sättet för att hålla tråden ren.
mvh
Borde prata med Mike meyers och se om inte han kan vittna ett ord. Stod bredvid mig när burarna på utställningen öppnades första gången.
Jag äger även bilder som togs samma dag råttorna flyttade ifrån dig. Problemet är att datorn kraschat. Men dessa ska ligga dubbel sparade på två cd skivor.
Vill även på peka att du bör dra med giggels och hennes historia. Där finns bilder på parkeringen efter hämtning. Bilder på vågen samma kväll och 2 veterinär utlåtande. Samt bilder på de döda ungarna.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag ska även ha konversations logg som kan vara av intresse. Ska lägga så mycket tid jag kan på att leta upp allt.

Tack
Till er som skickat pm kommer jag höra av mig så fort jag kan. Har lite mycket runt om just nu men jag kommer skriva er kontaktuppgifter och skriva in på separat papper med övrigt bevis matrial.
#2 Nu fungerar inte hjärnan alls lol. Jag fundera varför jag i hela friden skulle kontakta skådespelare Mike Meyers. Sen fatta jag. Inte lätt när hjärnan inte fungerar
Laddades det inte upp massa bilder både här på RiF och på FB? Då ligger de ju kvar där även om zickans dator kraschat menar jag.
Och zickan, vet du vad det är för fel på datorn? Kan ju gå att plocka ur innehållet på hårddisken om den inte är bränd. Jag hade en laptop som dog, men det var pga att RAM-minnet lade av, så hårddisken var det inget fel på alls :)
Jag vill bara säga lycka till och hoppas allt går som ni vill. Håller tummarna.
#6 en besökare här lånade min dator och lyckades få ned massa virus. Så det är hdd som lagt av :-/. Hittas inte alls av datorn. Men lämnar jag in skiten så kanske någon kan sparka igång den länge nog för att få ut allt. Men då den strulade under ett par dagar innan den stendog så ska jag ha brännt ut allt som låg på disken. Men hittar inte de cd skivorna.
#8 Du har ingen USB-enhet kopplad till den som gör att den inte startar upp som den ska (att windows/vad du har aldrig startar upp)? Kommer du in i BIOS eller hur ser det ut? Svara i PM så tråden inte blir OT :)
#9 orkar inte skicka pm :-P men nej inte kopplat till datorn som kan sega till. och nej jag är inte bakom när det gäller datorer. Byggt på den själv. Pratade med en komips som är data tekniker. Ev går det att koppla den till en annan dator och försöka dra igång den med hjälp av en annan hdd. Men länmna in och få det gjort kostar en hel del.