Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 6506 ggr
lindapluttanbusan
1

En sån här skulle man ha hemma

niffen
0

Länken funkar inte?  :S

Allamej
1

Nästan söta… men jag föredrar faktiskt dom pälsade underbara små gospluttarna som aldrig skulle få för sig att bita av mitt finger som jag har :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mymlan
0

Klicka här 

Klickbar länk

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

gulzebra
0

Snoppråttor! Kyss

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Daisymink
0

nej usch, skulle aldrig kunna ha en sån där. blää

// Vanessa 

hus-musen
1

hihi de är sånna fulingar!! men jag gillar mina fingrar, en vanlig tamråtta kan bitas tillräckligt ändå!!

Qui dormit, non peccat

niffen
0

Står fortfarande att "Webbsidan kan inte visas" även om jag klickar på länken i #3, jag är inte dum och försöker klicka på det gråa i #0  :P

MalinMalin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nästan sånna sötingar hemma…Riktiga nakenfisar…och ack så söta…Jag tycker dom liknar nakna spindlarSkrattandeSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MrHyde
0

Tycker att dom e extremt fula. XD Har aldrig tyckt om dom…

Undrar varför dom har valt att använda "Nakenråttan kan bita av dig fingret" som rubrik. De e ju inte de programet handlar om.

Ladyinred
1

vad jag har sett på olika program så brukar de kalla de där för kalråttor, tycker att det e ett bättre namn som inte förvirrar folk som sysslar med tamråttor i olika former.

Terato
0

#9 Håller med! Skitkonstig titel!

De är extremt fula. Men jag tycker nakna tamråttor är fula också! :P Fast en naken tamråtta skulle jag kunna ta hand om om den behövde ett hem men inte en sån där, uh,uh..

Men det var ett väldigt intressant program! De verkar inte så speciellt lika brunråttorna i sättet men jag trodde inte att de levde i flockar sådär a la myrvis. Trodde de var solitära djur.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

lolaisdenied
0

de är inte fina alls - påminner om manligt könsorgan haha
http://staticblog.hi-pi.com/gisblogMnt-se-bloggspace/alibengali/images/gd/1195780226.jpg

men nakna tamråttor är så söta så (men dock inte alla)

Buuc
0

Jag tål dubbelrexar, men såna nakenråttor avskyr jag!

PennyScarlett
0

Hur kan man ens påstå att dom små liven är fula? :( Tycker att nakendjur över huvud taget har alldeles speciell charm :D Hade gärna haft en nakenråtta!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

zickan
0

Naken mullvadsråtta som är på filmsnutten i första inlägget, är inte jätte sällsynt som husdjur. Finns ett par som har och känner några som lär skaffa snart. Och det är inte en råtta eller direkt släkt med våra naken och dubbelrex råttor.
Mer info om dom LÄNK

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Ratass]
0

hade också för mig de hellte naken mullvad, nått, inte naken råtta som de skrivit på det där stället. de ser ju ut som nakna hamstrar med svans :P

Är väl en sån som Ron har i Kim Possible Oskyldig

zickan
0

#16 haha ja det är en sådan i den teckade serien.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lamina
0

Hur håller man en sån som husdjur…? Dom vill ju bo i stora grupper under jorden..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

fayefaye
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

fayefaye
0

Naked mole rat heter dom väl på engelska. Konstigt att dom kallar dom för nakenråttor på djurparken, dom är väl mer lika mullvadar? Obestämd

Guldheden
0

jag har ALLTID önskat en nakis,,,, men inte så i svansen? snälla.. inte ens näör de rymmer.

Nali
0

Åh jag var i skansen på min födelsedag och såg dom där på riktigt. Sjukt coola men dom går lixom i slowmotion!

sarakaka
0

Stackars liten, får gå i sitt eget bajs för han håller i svansen.. Rynkar på näsan

Men det jag reagerade på är att tänderna ser ut att sitta utanpå huvudet? Förvånad
Brukar de se ut så? Jag har aldrig sett nakenråttor som har så. Eller är det olika typer av nakenråttor?
Den var söt men lite läskig…. Oskyldig

hus-musen
0

#23 Fast det är ingen nakenråtta (brunråtta), utan en kalråtta, mullvadsråtta. Naked mole rat =) De ska se ut så då det är en helt annan art. De använder tänderna till att gräva med, så det är väl därför de sticker ut som skovlar på dem.

Qui dormit, non peccat