Fråga om ögon
Kanske en korkad fråga det här, men.. Here goes:
Kan man se pupillerna på svartögda råttor? Jag ser dem jättetydligt på min Malta, ögonen ser mest bruna ut och så har hon en liten svart rund pupill-prick i mitten :3 Har ingen bra bild på det, men blir det nödvändigt kanske det kan åtgärdas :)
mina har svarta ögon och jag ser en grönaktig pupill i vissa ljus. Det är nog inte ovanligt :)
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Jag ser pupillerna på alla mina svartögda rådisar. Inte så tydligt dock, får titta noga. Den rödögda däremot är bara rödögd… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min albino flicka såg man pupillerna och vertenda blodkärl på i ögonen. Såg jätte läskigt ut. Ingen bild på denna dator men kan slänga upp när jag sitter på rätt dator :)
Såg även pupillerna på alla mina andra råttor i rätt ljus elr om man titta noga så ja, man kan se pupillerna på råttor vilken färg det än har, för det mesta iaf ^^
Där ser man, tack ^^ Det kanske finns olika grader av svärta då? Jag har aldrig sett det så tydligt som på henne. Är svarta ögon egentligen bara mörkbruna?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har kunnat se pupillerna på svartögda ibland, men bara i vissa ljus. Eller så har jag bara tänkt på det i vissa ljus kanske. Haha lite lurigt det där:P