Efterlyser 2-3 släta honor neröver Sverige
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skullle egentligen fått hem tre små flickor om några veckor men nu blir det inte av pga problem "/
Söker nu två, kanske tre små flickor från någon duktig uppfödare. Letat runt lite här på sajten och de få jag har hittat finns uppe i lappland "/ Jag själv bor i värmland och ska ganska snart framöver till Ystad och hämta ett bilvrak, på vägen hem kommer jag åka via Kalmar för att hämta andra saker. Någon som vet om det finns några bebbar i närheten eller om det finns möjlighet att få hjälp med transport elr så.
Jag kommer åka från ett ställe som heter Ekshärad via Askersund till Ystad. På hem vägen blir det Ystad till Ekshärad via Kalmar och Askersund. Söker man vägbeskrivning på Eniro så ser man vad för städer jag kommer åka via. Har aldrig varit så långt ner i Svergie förut så alla dessa städer säger mig inte så mycket :P
Har ni nå kullar som är leveransklara ganska snart där det finns obokade släta honor? Vill ni isf ha kontakt vi mejl eller telefon? Vill ni träffas först?
Snälla hjälp mig här nu för jag har suttit och letat och letat och allt är ett irrvarr :P
Vill inte köpa från Zoo affär heller "/
Tack på förhand.
Fråga om ni inte förstod allt jag skrev nu, blidde lite flummigt ^^ Hehe..
Har du en sväng via västetrås eller ev näheten så har jag 4 släta honor för omplacering. Kommit hem igen pga hemmen inte kunnat ha dom kvar osv. Yngsta född i dec. äldsta snart 1år. fungerar bra tillsammans.
Mer info osv . info@zickans.com eller msn widerkrantz@hotmail.com
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Hmm, via västerås tror jag inte vi kommer åka men möjligtvis i närheten. Skulle du vilja skicka bilder? :) Låter väldigt intressant om man kan lösa det där med transport.
Min mejl adress är Elli_annizz_90@hotmail.com (ja det är en riktigt gammal adress, så kallad "fjortis" adress nu än vad det spelar för roll xD )
Hmm, kikade lite på vägbeskrivningar osv och från Askersund är det ju inte farligt långt :) Kanske går att övertala Sambon eller fråga pappa om en gentjänst eftersom det är åt honom vi ska hämta bilvraket och allt :P
Putt