R8fika m bebisgos
Nu är det återigen dags för r8fika med bebisgos. Vi träffas hemma hos mig och alla är välkomna. Även ni som bara är nyfikna på min uppfödning eller hur en uppfödning kan se ut är välkomna.
Hundar får följa med bara dom går ihop med andra hundar.Skulle dock behöva veta i förväg om ni tar med er hund så jag vet att vi får plats.
Har inte satt nån sluttid utan det är upp till var och en när man vill droppa av.Sen behöver ni inte ta med er något förutom er själva.
Datum: **Söndag 6 mars
**Plats : Örbyhus
Tid: kl 13.00 & framåt
Varmt Välkomna önskar Mia & r8orna
Vilket trevligt intiativ
! Synd att det är så långt bort…
Jag kommer!! Mysa med "mina" bebisar hehe

#2 Haha du vet att jag kommer räkna dom innan du går
Attans!! XD Men du lär ju aldrig bli av med mig iaf XD haha
Fota en massa och posta här sen! :D
Vilket trevligt initiativ! Jag är ny här på forumet men jag hoppas verkligen att det kommer fler sådana här chanser, förhoppningsvis även fler i Göteborgsområdet. Ser fram emot att få lära känna folk här på forumet och alla era små älsklingar. Ett riktigt bra forum.
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker som #6 :-)
Detta skulle ju vara lite kul. Var ligger Örbyhus?
Är lite osäker.
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)

Örbyhus ligger "mellan" Uppsala och Tierp ungefär, funkar jättebra att printa in det på eniro =)
http://kartor.eniro.se/query?what=maps&search_word=&geo_area=%C3%B6rbyhus&from=
GÅr bra med Upptåg dit från uppsala/gävle
"Din verklighet är inte Min verklighet"
Vad typiskt att jag inte såg det här tidigare! Hade ju varit supermysigt!
kommer säkert fler tillfällen :)

Jo vi hade väldigt trevligt. Mycket skratt och bebisgos. Faktum var att större delen av vardagsrummet var fullt med transportburar. Totalt fanns det här 5 kullar med råttbebisar,ett r8rum med råttor,tre reggade uppfödare, tre underbara hundar, en liten människovalp och en massa intresserade råttmänniskor varav en haning. Så vi hade öppet hus från ca 12.00 till 21.00 då dom sista gick. Behöver jag säga att jag var slut efteråt men det var de värt.
Funderar på att ordna en till träff på vårkanten när det blir lite varmare och vår nya familjemedlem blivit lite äldre (vi ska bli med valp).
Så finns det intresse öppnar jag gärna mitt hem för er.
Till er som kom vill jag bara säga: Hade toppen och det var verkligen kul att träffa alla , nya som gamla vänner.