Ny på forumet :)
Hejsan!
Hittade hit av en slump för några dagar sen och har läst igenom många trådar och tycker detta verkar vara ett jättetrevligt forum med många duktiga människor man kan utbyta erfarenheter med :)
Jag tänkte ta tillfället i akt och presentera mig och mina små!
Jag heter Julia, är 18 år och relativt ny som råttägare (har haft råttor sen september 2010) Jag går på ett naturbruksgymnasium i Blekinge med inriktning jordbruk.
Mina fyra flickor som jag har för tillfället är:
Hillevi: Cinnamonfärgad hona, ca 1 år gammal. världens goaste tjej som alltid är glad för nya äventyr och nya ställen att upptäcka. hon har en förkärlek till gula öronproppar och missar inte en chans att gnaga lite på en sån :)
Märta: Grå och vit tjej (kommer förmodligen att bli helt vit så småningom. drygt 3 månader gammal och precis som Hillevi är hon framåt och älskar att hitta nya saker att inreda buren med..
Olga: Agouti Hooded. lika gammal som systern Hillevi fast mer tillbakadragen än sin syster. gillar äventyr men inte lika mycket som att ligga och mysa i mattes knä
Lillemor: Albino tjej, vet inte ålder på henne för henne fick jag tillsammans med hennes syster Asta (som tyvärr gick bort hastigt av en hjärntumör i vintras) av en kompis till mig som inte tagit hand om dom alls bra.. men denna tjejen är iallafall mest för sig själv men har inget emot att ligga och päsa i mattes säng medans man tittar på film eller liknande. hon hänger gärna på de andras äventyr men brukar inte tycka det är lika roligt.
Det var lite om mig och mina fina flickor! :)
/Julia
Hej Julia, välkommen :)
Tackar tackar :)
Välkommen (:
// Fawo (;
Välkomna hit! 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Välkommen, du verkar ha jättefina små tjejer :)
Välkommen :D
Välkommen! Hoppas att du kommer att trivas här.