Råttpojkar säljes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har varit tvungen att ta det tunga beslutet att sälja alla mina kära hanar. Jag har helt enkelt inte den tid som krävs för att ha både honor, hanar och en katt. Jag vill verkligen att mina grabbar hittar nya hem och jag vill kunna hålla kontakten med deras köpare så jag får reda på hur det går för grabbarna.
Jag har just nu 11 pojkar, en ung hane, två äldre och 8 stycken från en oplanerad kull. Info om pojkarna kommer här nedanför. Jag kommer endast lägga upp allmän info om de 8 små pojkarna, så det blir en väldigt lång tråd annars. Är du intresserad av de yngre är det bara att höra av dig så får du individuell info och bilder.
LUDO
födelsedatum 10/12-2010
färg, teckning o hårlag black striped roan mm
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) Vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt Vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt Vet ej
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Kan ses ovan.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Verkar ej kunna gå tillsamamns med vuxna hanar då han inte förstår vad dom vill när dom försöker lägga honom på rygg. Han stressar upp sig, flyr och då följer de stora hanarna efter. Därav har han lite ärr på sin svans, men det syns inte om man inte tittar noga. Annars är han en väldigt social grabb, vill gärna vara med utanför buren och springer gärna på upptäcksfärd i soffan eller sängen. Han har fungerat utmärkt tillsamman med mina små hanar, så jag skulle tippa på att det bästa är att låta honom växa upp tillsammans med en yngre hane än han själv.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb Ej registrerad i SRS, men kan ordnas vid intresse. Säljs för 100 kr.
ort där råttan/råttorna finns Smålandsstenar
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) emma.broaryd@hotmail.com eller 073-80 43 562
SIGGE
födelsedatum 25/7-2009
färg, teckning o hårlag black hooded
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) Vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt Vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt Vet ej
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Kan ses ovan.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Mycket go hane som gärna ligger och sover i ens knä långa stunder. Han fungerar i bra i flock och har inget emot nya flockmedlemmar, bryr sig knappt om dom. Han kunde även vara tillsammans med Ludo. Han är helt orädd, även för katter. Det märks på honom att han börjar bli gammal, men än har han en hel del energi och springer gärna runt i sängen eller soffan.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb Registrerad i SRS, säljs endast tillsammans med Skrutten och då för 100 kr tillsamamns. Vill endast att de kommer till ett bra hem.
ort där råttan/råttorna finns Smålandsstenar
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) emma.broaryd@hotmail.com eller 073-80 43 562
Aaw! :c Om Linus inte hade köpt små flickor av dig skulle han adoptera ludo! C:
Kommer lägga upp info om de andra i morgon, internetet har krånglat så har därför inte hunnit än.
#3 Flickorna behövde hem de med, och jag är glad att dom kom till er :)