Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 2720 ggr
[lucke]
0

Uppfödare/Råttor för omplacering...

i Stockholm och närliggande trakter (Södertälje, Norrtälje, Nyköping, Uppsala osv)?

Vill gärna veta vilka i mina trakter som säljer/omplacerar/föder upp råttor som är friska och har bra temperament… (vet att det finns någon lista här, men enligt den finns det bara en som föder upp i Sthlm, och det måste ju finnas fler..?)

Det är inte aktuellt precis just idag att skaffa nya råttor, men säkerligen inom en snar framtid, så därför får ni gärna skriva ner lite info om er inriktining etc och ev. länk till hemsida här i tråden, eller via pm! Även "icke etablerade" uppfödare som avlar på bra djur…Glad

[lucke]
0

*putt*

[lucke]
0

*puttar upp tråden igen, blir glad över fler svarGlad*

Verra
0

Jag föder upp, finns strax utanför Södertälje.
Temperament och hälsa är det jag fokuserar mest på. Långlivade, trygga och sociala individer som fungerar väl i flock.

Vet inte hur årets kullplanering ser ut än, har en kull just nu och en på G om allt vill sig rätt.
Hemsidan: www.verra.se är under uppdatering men kommer förhoppningsvis bli klar snart.. :)

mikeiko
0

#3 Hojta till om du vill vara med på uppfödarlistan här på RiF :)

Dramatik
0

#3 Blev nyfiken på din sida, men kommer inte in där?

alexfifan
0

#3 kommer inte heller in Rynkar på näsan

you can't face the problem, if the problem is your face……

TrueStory
0

Hon håller på att uppdatera sin hemsida, det är därför ni inte kommer in på den :)

[lucke]
0

#3 Tack, det låter som en väldigt bra inriktningGlad

alexfifan
0

#7 *dies* smart-ass man kan vara ibland!

you can't face the problem, if the problem is your face……

[lucke]
0

Flera av hemsidorna jag fått tips om funkar inte att komma in på- Ni som har kullar nu i vår får väldigt gärna pm´a migGlad Som det ser ut nu är det honor jag är intresserad av- iaf tills jag skaffat en till bur…

Verra
0

Jag är såå seg med hemsidan!!

Har som sagt en kull nu men där är nog alla honor bokade.
Vill man se bilder på kullen kan man gå in på whiskykullen.verra.se
Inga kommentarer om att jag har dammiga bebisar eller att jag är en usel fotograf, tack ;)

Jag kommer garanterat få en kull med blått längre fram mot våren. Kanske parar honan i slutet av mars nån gång..
Det blir blått och svart i kullen, och kanske någon överraskning. I bla hooded och dumbo öron :D
Som vanligt med största fokus på temperament, hälsa osv.

Sen har jag lite andra funderingar men inget helt bestämt ännu.

Jag ska försöka få upp hemsidan så småningom..

[lucke]
0

#11 Lyckas inte komma in på den sidan heller… Men blått och dumbo=Kyss Hoppas hemsidan funkar snart!

Verra
0

#12 Den fungerar iaf för mig.
Jag gör framsteg med hemsidan ;)

[lucke]
0

#13 Mm, vore kul att se den…

Fillifionkan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

puttar upp denna tråd, kan vara bra och veta då även jag behöver få tips om uppfödare i dessa trakter Oskyldig

zickan
0

Jag finns i västerås men åker ibland till sthlm och det är lätt att ta tåget hit från sthlm, 45 minuter, 114:- vuxen biljett.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Katoz
0

Bor i Stockholm (Haninge) och hoppas på burmeser och svartögda siameser om 2-3 veckor

Katoz