Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 722 ggr
[tiiia]
0

Vila i frid..

_I natt (29 mars, runt kl 23) kom joel in till mig och berättade att Bella var död. Jag har inte gråtit så mkt som jag gjorde igår på väldigt länge . Min hjärna kunde verkligen inte greppa att hon inte längre fanns. När jag efter en väldigt lång stund gick in till buren tillsammans med Joel och såg henne så brast det för mig igen. Vi skulle plocka ut henne ur buren, men jag klarade verkligen inte av att göra det, Joel hjälpte mig väldigt mkt igår med det här. Bella finns inte längre hos oss. Doris och Lea verkar förvirrade över att hon inte längre finns i buren, men de verkar endå ha förstått vad som har hänt, de såg ju henne ligga där livlös och kall. De måste ha förstått att hon inte längre lever..

Bella var väldigt speciell för mig, hon hade en väldigt speciell personlighet, hon älskade att sitta i min tröja och kika ut genom u-ringningen. Hon älskade verkligen att pyssla om Lea och Doris, hon älskade verkligen att putsa dem.. Hon var så oerhört vacker, in i det sista trots att pälsen började bli tunn och kort så var hon endå vacker. Och envis, ja hon var så väldigt envis, hon blev sjuk för ett år sedan och kämpade så hårt för att bli frisk, och det blev hon. Sedan fick hon en liten knöl som togs bort och läkte ihop jätte fint. Men nu orkade hon väl inte längre, häromdagen upptäckte jag att hon hade fått en stor blåsa på magen, igår hade den spruckit.. det var därför hon dog.

Bella jag kommer alltid att älska och sakna dig. Det kommer aldrig mer att finnas en sån underbar liten råtttjej som du. Bella, du var verkligen speciell och du har lämnat ett stort hål efter dig, ingen kommer någonsin att lyckas fylla det. Du tog en del av mitt hjärta med dig när du försvann, och så kommer det alltid att förbli. Jag älskar dig. Det var det sista jag sa till dig innan jag gick och la mig, det var de sista orden ifrån mig du hörde. Jag älskar dig, nu och föralltid. Jag tröstar mig med att du inte lider längre. Nu har du det bra, nu mår du så bra som du kan må. Nu är du ju hos Zack, Basil, Pimpim och Elliot i råtthimlen.._

R.I.P Bella
2005-03-01 - 2007-03-29
Älskad och saknad för alltid.

Idan
0

Beklagar verkligen sorgen

frisse
0

ååååå stakars dig Gråter beklagar sorgen :'(

amand
0

Beklagar! =(