Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 3629 ggr
RaGooN
0

Råttor i soffan :)

Behöver ju bara skriva av mig.
Så söta djur är det.
Mina fem töser springer runt här i soffan och jag sitter här och chillar.
Pepper sitter och chillar på axeln, Hiena är i mitt knä och de resterande tre sötnosarna springer runt och kikar.
Så kul att ha dem ute såhär, Chili speciellt eftersom hon gärna lägger sig i knät och blir klappad och knastrar gött.

Så söta är dem mina pälsklingar.

Kram Erica

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

MarajLowajz
0

Hehehe va gulligt ^^

Mina ligger i transportburen bredvid högtalarna och knastrar längst in. Dom gömmer allt där inne, till och med mina ciggpaket! Tur är så sover dom bara på dom och inte gnagar sönder paketen.
Hittade en gång mina glasögon efter jag hade dushcat längst in och två råttor sovandes på dom >.<

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

RaGooN
0

Hahaha min ena snor mina cigg paket. Hittade ett i garderoben, tur här med då de inte kommit åt ciggen. Kunde blivit lite jobbigt.

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

MarajLowajz
0

Ja, det är lite jobbigt att städa upp massa tobac liggandes överallt och kanske inte så bra att råttorna äter upp det heller :P Blir lite dåliga i magen av det kan jag tro!

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[lucke]
0

Förvara ciggen i metalletuier- de är råttsäkra :-)

MarajLowajz
0

Och Marie-säkra <.< Jag hade ett men blev trött på skiten för jag fick aldrig upp dom! Barnsäkra saker <.<

-Albert Einstein

[lucke]
0

#5 Jag har ett jag fått i present, det har ingen "spärr" utan man bara viker upp den- perfekt. Vet dock inte var den är köpt…