Sju små dvärgar
Min älskade Rovdjuret fick sju små underbara honor för sex dagar sen. Namntemat blev sju små dvärgar och just nu längtar jag efter att dom ska öppna ögonen. Trots att dom är så små så kryper dom omkring i boet. Mamsen är otroligt duktig när det gäller att ta hand om dom små. Minsta bebisen vägde 18g idag, endast sex dagar gammal. Största ligger på 21 så detta blir nog riktiga tungviktare. Ingen av bebisarna är till salu då dom är sålda redan. Fotograf till samtliga bilder är J.L . S
Fyyyyyyyyy vad söta *smälter*
Och gud vilket gulligt namntema, perfekt med en syskonskara på sju :D

Snövit och de sju dvärginnorna finns ju ;P

#2 är skrämmande lik mina föräldrars labrador XD

Så söta… önskar de var pojkar
Qui dormit, non peccat

#1 Tack, ja dom är faktiskt underbart söta redan nu. Så babyknubbiga.
#4 Öööh det finns det ja
Snövit & dom sju dvärginnorna.
#7 Ja könsfördelningen kanske inte var den jämnaste lol

#11 Näe de vart knasigt., glömde bort att viska pojkar i hennes öron, viskade bara dumbo haha
Qui dormit, non peccat

Det är så skumt men jag tycker att Mia-bebisar brukar se ut på ett visst sätt, kan inte riktigt förklara det.
Ursöta är de!
Älskar mina stora små vänner..
#3 miiiin ;-) #5 vill ha hehe
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Världens finaste små tjocktjejer är det! Det är jag som var bakom kameran… Svårt att få det bra men jätteroligt.
Åh vad fina dem svarta var :o jättesöta allihop :D

#23 OMG, får man vara så söt? 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Så underbart söta!! vill bara äta upp dom XD
Toker :O <3
Jag ser pannfläck…. Mia det är inte ok att visa bilder så här….
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#24 Japp det får man.
#28 Det är snart bebisfika så då får du låna dom och pussa på go magarna hur mycket du vill. Men jag kommer kolla er fickor innan ni går
#29 Mm det är inte för inte som hon heter Toker
. Redan tre dagar gammal försökte hon rymma när vi skulle kolla kön. Hennes morrhår växer åt fel håll och hon är verkligen hel Tokig. Tror vi fick en eller två bra bilder på henne. Hon var överallt och satt inte still en sekund.
#30 Haha är det så
Jag försöker komma på en ide så jag slipper sälja dom men det går inge bra. Dom är sådana personligheter redan och jag vill inte skiljas från en enda. Smugglar nog hem en bur till Bankfack och gömmer dom där haha så kan jag gå över och gosa när jag vill.

Åhhh minkisar XD vill ha ;D
Jag är kär! Vilka fantastiska bilder. :P
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Idag kom första bebisen ur boet och det var vår lilla Toker. Hon sprang ett litet varv innan hon hoppa ner i vällingen. Hon förstår inte att det är mat än.
Gäggigt å mysigt att bada i XD

ÅHERREGUD!!! Hyperventilerar av åsynen av ubersöta råttbebisaaaar!
<333
#34 T som i Trouble!
Gud vilka söta! Är riktigt bebissjuk. Kanske lite OT men ville bara säga att Undine inte har blivit opererad än, knölen verkar inte växa så det blir bara att fortsätta vänta. :)
#21 Var ju helt underbar! Är riktigt avundsjuk på de som får hem de där små sötnosarna! :)
Verkligen skit söta bebbar :'D
Kollade igenom tråden men kan inte hitta vem det är som är pappan till dessa underverk…

#38 Va skönt att den inte växer.
#39 Pappan till kullen är Bad Seed's Creedence.

Gissar på att temperamentet kommer bli äckligt bra på de här små rackarna!
Jag har ju brorsan Justice, min ögonsten. Underbart mjuk i kroppen, social och kelig, mild och vänlig i temperamentet. Kände även farfar med syskon. Farmor var också en oerhört fantastisk råtta. Sen vet jag att sällskapstemperamentet på andra sidan är jäkligt bra med.
#19 Tur att den här inte var dumbo! Hon var ganska lik sin farfars syster.. Min underbara Matilda.. (R.I.P)
Asså #23 är kärlek!! <3

#41. Ja jag hoppas på det. Rovdjurets kull har ju utvecklats väldigt jämt och trots att det är ren linjeavel så har inga större problem med beteende dykt upp.
#42 Jo jag kommer ha sån ångest när som ska flytta men jag vet att alla kommer till bra hem. Men ändå
Vilka söt nosar! Nu blir jag ännu mer sugen på att skaffa mig ett par råttor :O fast det får vänta något år först :(

#43 Nej, men visst! Just det faktumet känns väldigt bra! Nu blir det ju istället en ren utavel så iof kan väl allt hända. Men jag känner på mig att de kommer att bli kalasbra.

_Jag seeer inte……
_
#49 <3
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Åååååh vilka underbara småttingar! Mina ögon är stora, rosa och hjärtformade just nu. *kär* 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor