Mina små prinsar letar nytt hem
Jag har två stycken råtthanar, Piff och Puff heter de. Jag kan inte ha kvar de längre då jag ska börja plugga i höst och börja studera på en annan ort vilket innebär flytt och mindre utrymme. Även fast det är i höst har jag valt att stoppa ut annons redan nu för att kunna leta ny ägare utan att känna mig stressad över att inte ha hittat ett hem åt de. Så skriv till mig och berätta om dig själv lite grann :-)
Vad kan jag då berätta om de? De heter Piff och Puff. De är runt 10 månader nu och är för min del så söta och mysiga :-) Piff är mer utåtgående medan Puff är mer utåtgående. De har aldrig varit sjuka, de bitar i stort sett på ingenting utanför buren, har aldrig ens försökt bita på sladdar så det har blivit att de får springa runt hur de vill i rummet medan jag gör annat. Jag klipper deras klor själv och det går bra. I början var jag tvungen att ha hjälp då de aldrig blivit klippta innan men nu går det bra :-)
Om du vill ha så följer bur och allt innehåll med, samt mat, spån och halm.
Jag känner att det finns så mycket att berätta om deras personlighet så du får höra av dig med frågor om vad du vill veta om de och så berättar även jag så mycket mer om de :-)
Kan även berätta att jag bor i Stockholm men leverans kan även ske i Östergötland om du bor där men då jag jag dock inte ta med mig bur och liknande.
Vi ser fram emot ditt svar! :-)