Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 3254 ggr
Zakaraa
0

Säljes: Ferplast Nota

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yttermått: 82 x 58 x 166 cm (bredd, x djup x höjd)
Innermått: 70 x 44 x 166 cm (bredd, x djup x höjd)

Butikspris: 2500-3500kr
Mitt pris: 2000kr, buren hämtas på plats eller köparen står för frakten.
Skador: Botten hade 2st brytningar, dessa är limmade och skadorna syns inte (om man inte tittar riktigt noga, se skadorna på bilden)
Säljaren: Johanna Bedoire, Gävle
Vid intresse maila,
johanna.bedoire@gmail.com mailen kollas dagligen

Om buren:
Buren är totalt oanvänd, endast uppackad för att kolla så allt var helt och för bildtagning. (hjulen är fortfarande förpackade)
Utdragbar bottenlåda. Gallret är lackat och taket är av metall resterande bur är i plast.
2 öppningar, 1 stor nedtill och 1 mindre uppe (luckorna sitter upp och ned men går enkelt att vända) Finns 2 hål där man kan sätta in dörr på burens kortsida (där mat hållaren ska sitta)
Detta ingår: Vattenflaska och mat hållare (för fågel) samt 5st sittpinnar i plast.

Tråden behöver inte vara låst, vet inte om någon information saknas, gör det de så hör av dig! :)
(Denna annons kommer även finnas på Djurannonser i Fokus)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

mieeow
0

Varför köpte du den om du inte skulle använda den?

Zakaraa
0

Var tänkt som en extra bur men när jag väl fick hem den upptäckte jag att den var för liten för min smak och efter det stod den bara och tog plats.

mieeow
0

ah ok :) tänkte först att du köpte den för att sälja vidare för att på så sätt tjäna pengar, men då säljer man ju inte den för billigare ;)

Zakaraa
0

Hehe nej nej, kan förstå att det såg så ut i texten men så är det alltså inte :)

Zakaraa
0

Tänkte putta upp tråden lite :)