Ängel och Oscars bebisar
bäbisar :D
ååh <3
Små stjärnor lyser också i mörkret.

Aw :)

naww

När ett liv slutar börjar ett annat.
Grattis Änglar & oscar,
Det ser ut att vara en blå, en mink? och resten är säkert siameser. Blir sp'nnande att följa dom.
Lämnar ett litet tassavtryck här för att förhoppningsvis få se lite bilder på söta råttbebbar såsmåningom! :D
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
söta! ser fram emot mer bilder senare

Blev en kille och fyra honor
Mia//

Helt underbart söta! :'D
kär i pojken!!! D: <3
Gud så vackra ! D:

Ynk! <3 Vilka gullungar. Oj oj oj…
Nemen ååååh vilka sötnosar!
Grabben är otroligt gullig! Man vill bara stoppa honom och hans systrar i fickan och sno dem! :D

Åh va fin dom är. Riktigt snygga färger. Skulle lugnt kunna råttnappa minst en av dom. Saknar nån hem så vet du att det finns MYCKET plats i min honbur hehe.

Haha, vilken rolig färg på den till vänster! :D
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Vilka mysiga färger på de små! :D

De ska heta; Natt, Dag, Sol, Måne och Stjärna
Mia//

Wow du har ju fått silver fawn ju. Längtar så efter vackra Sol. HOn är jätte vacker.

Å, kära hjärtanes så söta! Fina färger..
Älskar mina stora små vänner..

Tjockisen vägde igår 52 gram
Mia//

Haha dom är som Rovdjurets bebbar då. Stora och alldeles underbara. Måste vara ett släktdrag

Den stora jäntan väger idag 84 gram… I morgon är de 3 veckor
Mia//

Haha det där är inga råttor. Det är ju hamstrar med svans

# 39 jo det är mina ulltussar. Största honan vägde 85 gram igår och Dag väger 83 idag, 3 veckor gamla
Mia//
#39 Typ vad jag tänkte också! XD
Otroligt söta små bebbar, undra om man skulle åka på en stöldturne uppåt Norrland… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

# 41 Du är välkommen! Men lycka till att ta dig hit utan att jag hämtar dig någonstans… Vi har såååå bra allmänna kommunikationer
Mia//
Har varit i Malå några gånger, så tror nog jag kan hitta dit ändå. Måste bara få tag i en bil…
//Lamina
Dag är en hamster.. Helt klart :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Haha vilka tjockisar
Stjärna är ju bara för söt!
Qui dormit, non peccat
Vilka otroligt söta små bebisar! :D
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)

sååå söta små tjockisar :D

#43 Utan bil går det nästan inte. Bussar vad är det? Och finns det bussar kan man få åka västerbotten och norrbotten runt innan man kommer fram förhoppningsvis samma dag!
Mia//

Mötte mammas burkopisar igår. Gick hur bra som helst! De fick sig en reservmamma oxå..
Mia//
#48 Men det blir en fin sighseeingtur iaf! ;)
//Lamina