Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 3760 ggr
Lilla-Rattan
0

Oserösa Aktörer !

Tyvärr har vi som akut och omplaceringshem märkt av att vissa aktörer inom samma område kör med mycket mygel och båg och utger sig för att vara i behov av att omplacera.

Vissa är dock inte så bra på att dölja sin spår när det gäller 
namn, tel och intressen då är internet mycket bra att ha inte minst facebook nu för tiden, ja menar där står allt om alla när man skriver inlägg och använder sig av olika namn med samma e-post är man nog inte specielt smart ;)

Men tyvärr vi går inte på sådan längre. Vi kanske har gjort fel från början men vi står för vad vi gjort och är helt öppna och ärliga somliga är tyvärr inte de.

Och gör man falska anmälningar till myndigheter får man även ta konsekvensen av en anmälan tillbaka så är det.

Vi tänker inte lägga ner what soo ever….

(frågan är hur länge detta inlägg får leva, när alla är fega.)

Mamma1975
0

BRA !!!!!!

Bettan <:3)~

Lamina
0

Och syftet med tråden är..? Om du har nånting att säga någon, varför tar du inte det med dom direkt istället för att starta massa trådar för att provocera på ett forum?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Ratass]
0

Onödigt inlägg..  Som lamina sa, ta det med den det gäller i stället, det är ju lika fegt av er att inte göra det. ingen som vill läsa såna här tråkigheter iaf då det inte gäller dem. Sista meningen är också väldigt onödig och provocerande.

Lilla-Rattan
0

Jag provocerar inte, skriver bara fakta så är det, om du nu finns ett intresse för att höja tamråttans status inte sänka den genom att spela
falsk spel på andras intresse så bör man väl sammarbeta eller har
ja fel!

Vi är då öppna på ett sammarbete men inte i sandlåde nivå som det är nu.

[Ratass]
0

Sandlåde nivå? Nu? wow, jag tänker då ge mig här, orka lägga ner mer energi på å bli förbannad som i förra tråden.

Mamma1975
0

Men det är ju sandlåde nivå !!!

Jag har träffat folk i dag som konstigt nog känner folk som anmält vår familj för ha missköt våra djur =( .

Nu är det så här att här hemma tar vi hand om djur som är behov av nya hem . Det kallas hjälpa till och denna som anmält min familj är polisanmäld själv nu . Tycker att alla som vill tamråttos bästa ska kunna hjälpas åt .Har jag fel???????????????????????????

Gör rent framför er egna dörr innan ni kommer till min och min familjs .

Lamina
0

Känns mer som ni bara vill provocera… Men ok, gör som ni vill. Jag håller med Ratass, orka…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Verra
0

Om några är oseriösa så är det ju ni!!

Enligt rapporten från länsstyrelsen fick ni ju en anmärkning. Även om dem väljer att inte gå vidare med fallet så är det ju en anmärkning! Med andra ord ingen falksanmälan.
Och hade länsstyrelsen haft någon kunnskap om råttor hade ni nog fått fler anmärkningar. Man ser på bilderna på eran hemsida att vissa råttor är undernärda osv.

Det gäller en bur som var på tok förliten, ni hade 6 råttor i den och det fick vara max tre. Och tänk då på hur små minimåtten är!! Det fanns inga klätter möjligheter öht. Det är skamligt av några som utger sig från att vilja ge råttorna ett bättre hem och en bättre framtid.

Ni ljuger om råttornas ålder, ursprung och när ungar är födda. Ni ljuger för deras tidigare ägare och deras blivande ägare. Ni ljuger om hur gamla råttorna är när dem paras och ni ljuger om hur många som gått bort av just den anledningen!

Och ni får hota och anmäla mig hur mycket ni vill, jag har inget att dölja och det kommer inte stoppa mig för att kämpa för råttorna.
Jag anser att ni har fel och gör fel, om ni vägrar att lyssna på råd och tips så får man gå ett steg längre helt enkelt.
Dessutom har jag en stark kännsla av att det bara slår tillbaka på er själva i slutändan ändå!

Mamma1975
0

Skrattande

Verra
0

Ska tillägga det att jag inte har någon som helst aning om vad dem snackar om i första delen av inlägget. Kommenterade "Och gör man falska anmälningar till myndigheter får man även ta konsekvensen av en anmälan tillbaka så är det."… :)

gulzebra
0

Haha åh herregud, är det nånting som är sandlådenivå så är det väl hämndanmälningar och att inte kunna ta privata saker med personen det gäller utan skapa löjliga trådar på ett forum.

Den här tråden säger mer om er själva än om någon annan ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Lilla-Rattan
0

#8 hur gammal är du väx upp…

mikeiko
0

Den här tråden är mer än lovligt på gränsen till att bryta mot regeln att inte starta flamewars :/

Dessutom, hur kan du säga att du inte provocerar när du skriver att "frågan är hur länge detta inlägg får leva, när alla är fega"!? Hur ska jag som moderator INTE ta det som ett provocerande och kritiserande statement? DU väljer att följa eller bryta reglerna på RiF och iFokus.se, vi är väldigt tydliga med att trådar som bryter mot reglerna raderas/låses, och vi gör bara det vi ska för att hålla forumet rent från troll och onödigt drama och skitsnack.

Mamma1975
0

Ja men ni stänger så fort man kommenterar er . Men ni får skriva va ni vill o hur ni vill . Är detta det går ut på hos er ? Ni står inte för det ni skriver . Fjanteri !!!!!

Men men sandlåde nivå är detta som ni beter er .Ni i råttor i fokus !  Väx upp !!!! Vi måste väl försvara oss .  Men att inte stå för det man gör tycker jag är fegt.

hus-musen
0

Ta och tänk på tonerna nu!

Till ts, om du nu vet vem som har anmält er, varför skriver du på ett forum? Kontakta den som har anmält er istället.

Qui dormit, non peccat

Allamej
0

Ok, ratplejsfamiljen. Ni har nu 4 nick varav ett har besöksförbud pga. att man bara får ha ett nick och ni skapade detta när ratplejs fick skrivförbud. Om ni kollar så har det hävts.

Men inte så länge till.

Ska ni inte försöka med några inlägg till så att ni bryter mot alla regler så att vi kan avklara detta en gång för alla?

Jag har gett er mer överseende än jag normalt gör. Särbehandlat er.

Är det någon fler som vill ha särbehandling nu innan jag går och lägger mig passa på men regelbrott ser jag inte med blida ögon på.

Så Mamman1975, Lilla råttan, ratplejs… gissa vad som kommer att ske innan jag lägger mig??

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Verra
0

Försvara er genom att skapa en tråd där ni snackar skit och ljuger om andra? På vilket sätt är det att försvara sig?

Och jag är nog inte lika gammal som du, men jag har tydligen mer vett innanför pannbenet och det måste ju ändå vara det som räknas?

Zolah
0

Det var detta jag trodde det skulle bli, tycker det är oproffesionellt av er då ni själva har ett forum. Att skapa ett krig emellan är dumt, sedan är det lite som att kasta små sten på ett berg. Ni kommer ingenvart…

om ni har en personlig fars med nån prata med denna, ta det inte över ett forum. Det enda vi ser är vad ni lägger ut. Jag var rätt intresserad av det ni gjorde i början men tappade orken då ni själva inte verkade bry er om erat forum, och för varje meddelande ni skriver på RiF blir jag mer och mer kritisk.

Så ryck upp er och ta hand om situationen istället för att agera dramaqueens och göra saken värre, bevisa eran vision istället för att sagga ner den med dumma trådar med anklagelser och hot.

Ni säger att ni tar emot all kritik och ska bättra er, men med detta meddelande så bevisar det ju raka motsatsen att ni snarare blir arga och vill hämnas.

Allamej
0

Besöksförbud är nu utfärdade till Lilla råttan, Mamma1975 och ratplejs. Uppfodning är redan bannad.

Det är samma personer bakom alla nicken och dom har senaste tiden roat sig med att bryta så många regler som möjligt samtidigt som dom fiskar sympatier och baktalar andra.

Om någon känner sig osäker på om man bryter mot en regel så är det alltid bäst att läsa reglerna en gång för mycket.

Låser tråden

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Inlägget är låst för nya kommentarer