Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 1982 ggr
lucyk
0

Mina nya pälsklingar letar namn!

Är så himla uppspelt & jätteglad just nu!

Fick två underbart söta råttjejer av älsklingen idag, köpta i djuraffär, har alltid sagt att mina nästa råttor ska jag ha från uppfödare, men tyvärr finns det ont om dem här i närheten & jag har ju önskemål också.. Hur som helst!

När jag fick se dessa två tjejer i djuraffären var det precis som om dom borrat sig in i hjärtat på mig direkt! Hur trevliga som helst var de också, har endel erfarenhet av ilska djuraffärsråttor annars.. Jag är inte jättebra på färger & teckningar men den ena tjejen tror jag är mink eubk släthårig dumbo & den andra black self (enfärgad?) rex dumbo :) HELT UNDERBARA!! Kommer givetvis lägga upp bilder på tjejerna i denna tråden framöver.. tyvärr dog batteriet nu när jag skulle fota dom.. ><

NU.. HAR NI NÅGRA NAMNFÖRSLAG??! BOMBA MIG PÅ NAMN!! ÄLSKLINGENS RÅTTOR HETER BITE & RALLY OM DET ÄR TILL INTRESSE :) .. Matchande namn till hans råttpojkar är inget krav :)

mikeiko
0

Nibble och Race? ^-^

Sary
0

Indigo, Korall, Russin, Smilla, Winney, Jenna, Nutlet

Sary
0

http://vovve.net/Hundnamn/ <- hemsida med hundratals namn, skapad för att vara hundnamn men funkar ju lika bra på råttor. :)

chibelin
0

kommer inte på några bra namn åt dig tyvärr! :c men pröva att tänka på nån awesome bok eller film som du gillar och kanske döpa dem efter nån karaktär? :D

lucyk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjejerna fick namnen Java & Shia! :)