Fy på kisse! min bur!
Satt idag och tecknade och min katt tös Terror hoppade upp i knät och var gosig, då jag såg nåt jag trodde var smuts på örat som jag tog bort. efter en stund ser jag att det var inte alls en smutsbit utan en sårskorpa och kisse började blösa i massor… och såklart ruska på huvudet så det stänkte blod lite varstans ( bla mitt valentin kort D: ). Medan jag försöker torka kisses öra så ser jag att hon har fått sig ett bitmärke på toppen av örat, så jag antar att Bly har sagt ifrån då hon varit för nyfiken på buren.
Detta är andra gången hon pillar där hon inte ska vara , första gången blev hon biten av mina honor när jag hade dom när hon tyckte att stoppa tassen i deras transportbur var klokt.
ser redan nu att hon är nära buren ohc hypnotiserar Haze som verkar vara lika sur på att kisse är närgången, får se så hon inte gör nåt dumt.
här har katten fått en råtta hängandes i svansen sista han satt på buren XD hahaha, så nu gör han inte det mer.
Min blogg: SweGizmo.se
aj xD mina katter skulle nog halverst dö då ena har kort hår och den andra nästan inget hår xD ( cornish som börjar vara lite 'skallig' )
Kanske inte borde ha dem i samma rum ifallifall? :o
#3 har ingen annanstans att sätta min furtower, och det känns lite väl elakt att sätta den i en skrubb :/ Tror inte att hon kommer skada sig mer än det hon gjort, är bara ett litet jack i örat. hon klättrar ju inte på buren så inga sådana problem uppstår
#4 aha okej >< tänkte på råttorna med ifall hennes tass åker in med klor :o
5# tror hon inte vågar det :) då jag sett så det närmaste hon går buren är då hon nosar, troligen pga bettet från honorna från då hon var yngre.