Kolla in burarna!
Kolla vilka fina burar jag hittade på nätet idag! Synd att man inte hittar alla dessa fina burar även i djuraffären. Det är ju nästan hopplöst att hitta en bra råttbur.
http://www.lucas-tierwelt.de/epages/Store.sf/?ObjectPath=/Shops/lucastierwelt/Products/1555

vilka lyxvåningar….=)
dem där skulle mina råttisar gärna flytta in i…
Gillade den första buren starkt, synd bara att den är av trä, tror nog att dom gnager igenom sig när man haft den en stund. Sen gillade jag den längst ner, men jag hatar dock gellerburar då djuren gnager på gallret när jag ska sova och jag har dom i mitt rum, jag blir galen på dom!
Kanonfina burar.
Vill ingen köpa någon av dem till mina råttor? 

Jag kan tänka mig någon av burarna i metall när jag hämtat råttungarna från dig Cosmonita. De var ju jättefina. Skulle finnas såna i Sverige oxå. Nån som kan tänka sig importera så är jag intresserad.
Jessica
Buren på den sista länken finns ju iaf att köpa här:
Glömde länken:

Japp, jag har faktiskt sett den i verkligheten också. När jag var ute och surfade hittade jag en del konsumentkommentarer. En påpekade att den är svårstädad och tyvärr är jag benägen att hålla med nu när jag tänker efter. Man måste lyfta av våning för våning, så det krävs att man har ordentligt med plats.
Hmm, men ja, kolla priset på burarna oxå.. Dom är typ dubbelt så dyra som i djuraffären
jäklar vilka fina burar. den första länken på träburen var ju hur läcker som helst! fast jag köper inte en bur för så mycket pengar :S då bygger jag hellre själv.