Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 2289 ggr
[RussinsMusli]
0

RIP Russin <3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag visste att det skulle hända, men jag visste inte att det skulle gå så snabbt, jag ville inte att det skulle gå så snabbt. Jag älskar dig, det vet du, jag kommer alltid göra det och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Vi fick en underbar tid tillsammans, och vi båda lärde sig mycket under tiden. Jag hoppas du inte led för mycket till jag hittade dig. Du slutade iallafall andas, ditt hjärta slutade slå i mina armar. Min lilla ögonsten, min ängel ?

RIP Russin -/8-2009 - 1/2-2011

Jag vet inte vad jag ska göra, eller vart jag ska ta vägen just nu. Tårarna slutar aldrig rinna och mitt det känns som att mitt hjärta är trasigt. Tomt känns det inte då Russinet tar alldeles för stor plats för att lämna det tomt. 
Däremot kommer det bli tomt utan henne. Vem ska nu ta hand om alla nykomlingar? Vem ska nu vara den äldre, kloka, flocksmarta tanten? Vem ska nu pussas och kramas ångesten igenom?

Åh min älskade.. Hoppas du har det bra där uppe och mår bra nu. Jag kommer alltid, alltid, tänka på dig <3

AnnaRamnemark
0

Nej inte russin :( jag trodde hon skulle finnas med längre.

Vila ifrid russin.

Dramatik
0

Åh, redan? Jag beklagar sorgen:(

[RussinsMusli]
0

#1 Det trodde, och hoppades jag också..

#2 Ja, känner samma sak.. Redan? det är helt overkligt. Men kanske det bästa, hon är ju nästan ständigt förkyld, problem med luftvägar pga spån och pendlar mycket i vikt. Men ändå..

BatmansMatte
0

Beklagar verkligen Gråter

[RussinsMusli]
0

#4 tack Rynkar på näsan

CamillaS
0

Åh fy vad tråkigt, fick också den reaktionen, redan?
Sov så gott gumman och många tröstkramar till dig Lise.Gråter

[RussinsMusli]
0

#6 Japp tyvärr.. :( Tack

Linboll
0

beklagar verkligen.
jag är i samma situation och känner samma smärta.
Värme!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

[RussinsMusli]
0

#8 Läste det precis det.. Vet känslan av att ha en kvävandes råtta i famnen.. kramar

Truelove
0

jag beklagar sorgen:(

Denna kommentar har tagits bort.