Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 4430 ggr
Allamej
0

Det Piiiiper

Och snuttas i bebisburen så min älskade fjolla kommer inte att spricka :D

Kommer att räkna och titta till dom när jag vet att hon är klar :) Men vi har bebisar :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

chade
0

ååååh vad kul, grattis :D

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Sandraaa]
0

Grattis! :)

myismyname
0

ÅH! Vad kul! Grattis! :D

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Idrus
0

Vad roligt, grattis! Glad

Besök gärna min blogg.

Emmieline
0

grattis=D

TildaH
0

Grattis

Snyft, de är verkligen med blandad känslor jag skriver, men stort Grattis ännu en gångSkrattande

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

mieeow
0

Bilder! :D

Zolah
0
Lamina
0

Grattis! Skrattande

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

naaw
0

Så skoj! :D Grattis!

nyndat
0

Vad mysigt det låter, grattis :)

silverorm
0

Grattis!Glad

Thawelin
0

Grattis Skrattande

//Jacqueline Thawelin

Terato
0

Grattis!

Verkar vara lite av en babyboom nu!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Allamej
0

Japp :) 12 st bebbar och en gosig mamma här hos mig nu :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Dramatik
0

Åh, ännu fler bebisar:) Ska bli kul att följa dina också:)

wintermynta
0

Grattis gumman

Allamej
0

Har uppdaterat hemsidan med bilder tagna nu ikväll. Kvaliteen är inte den bästa men dom är så otroligt söta nu

alexfifan
0

Åh, vilken himla fin pojk!! Honan med klart, men pojken… doh Kyss

you can't face the problem, if the problem is your face……

Allamej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag behöver lite hjälp med färgbestämningen…. (skämmes) för hur mycket jag har försökt intala mig själv att det är svart så kan jag inte göra det längre…

Så vad är det… Detta är mina 3 nyanser av blått. och den mörka är en som jag aldrig sett live förr…

Den mellanblå är samma färg som sin mamma så den är inga problem :)

wintermynta
0

Rex - Graphite
Bläs - en bedårande husky

Slät - En liten Kamphund mohaha. Dvs minkish, old english lilacish …

Bedårande är dom.

Allamej
0

Tungan ute

Zolah
0

Ush, önskar att nån av dom tvärbyter kön xD

TildaH
0

Men usch vad de är finaKyss

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Dramatik
0

#21 Hur kan du säga så säkert att det är graphite? Det är en ovanlig färg och den är i princip omöjlig att skilja från russian blue, så bebisen skulle lika bra kunna vara det.

Thirre
0

#25 Nog skulle jag våga mig på att påstå att det syns skillnad på russian blue och graphite, även om jag inte har många graphite live. Dock kan jag inte uttala mig om skillnaden när de är små då jag inte har sett någon av varianterna vid aktuell ålder.

Russian blue har, vad man nästan kan likna det med, en tippning längst ut på strået. Det skall vara så litet som möjligt men dagens russian blue i Sverige, som visas på utställningar, har det i olik utsträckning.

Det som kan göra det litet mer problematiskt är att råttan är rex, detta kan göra en viss nyansskillnad på flera färgvarianter då de flesta, eller alla, längre täckhår är borta.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Dramatik
0

#26 Det är konstigt för de jag vet som faktiskt har graphite i sina linjer säger att det är stört omöljigt att se om man inte har ett mikroskop.

Thirre
0

#27 Och vilka är det? Mig veterligen avlas det inte på graphite och har inte gjort på ca 10-12 år.. Jag har graphite långt bak på min linje och det är kopplat till grodan.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Allamej
0

Till saken hör att det finns graphite bakom.. mycket av den färgen… inget russian blue.

Anvariel
0

Åh gud så fina!! <3<3<3 =) Det var mitt bidrag till diskussionen! :D Färg kan jag ingenting om. Men de var helt klart synnerligen ätbara alltihopa! Mosh mosh mosh! Nu blev jag alldeles bebissugen…

Allamej
0

Äh, dom är mörkblå, och jag kallar dom blå. Om någon mer kunnig på mörkblå vill yttra sig så är dom välkomna, dom är lika söta och goa iaf. :)

Dramatik
0

#28 Både grodan och Daydreams har graphite i sina linjer som de avlar på. Tror glimmer också har, men kommer inte ihåg säkert där.

wintermynta
0

#32 Nu är det nog mörkt blå även om jag tror det är graphite. Åh det vore inte så konstigt om det är det, då graphiten är dubblerad då det skett linjeavel i linjen.

Thirre
0

Så kul att folk håller på med graphite! synd att man inte får se dem på utställningar bara…

Dramatik
0

Men vilken tråkig stämning det blev nu, Får man inte ifrågasätta på ett diskussionsforum?

Allamej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klart man får ifrågasätta :)

Jag ska försöka bättra stämningen lite

Dramatik
0

Har de i mitten små pannfläckar? Eller det är bilderna som luras?

Söta hursomhelst:)

Allamej
0

Pannfläck och bläs en av varje

Dramatik
0

Jaså? Vilken har bläs? Kan inte se det på bilden:)

Allamej
0

Den i mitten, det är den tunnaste bläsen jag sett men den är där. :) Den stannar

Dramatik
0

Aha, är det det lilla tunna strecket som går snett ut mot ögat typ? Hehe, det är inte alltid så lätt med bilder:)

Allamej
0

Jepp det är det strecket :D Jag har försökt fota bläsen men liten bebis vill inte hålla huvudet still

Dramatik
0

Haha, nej de brukar vara smått omöjliga med det:P

Thirre
0

Men guuuud! Så söta! Jag vill ha. Nu! ;)

Anvariel
0

Ytterligare att vettigt uttalande från mig: Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyynk!!!!!

Vilka otroligt mysiga pälsbollar!! Måste. Äta. Upp! Vill. Pussa. Mage!

[RussinsMusli]
0

Måsta sätta en tass nu Oskyldig