Fisande råttor
Nydligen skaffat två råttpojkar (ungar) och dem typ fiser, luktar illa och jag börja bli lite nojjig om de kan var något farlig eller om de bara är för dem får kanske annorlunda mat än från uppfödaren. Dem är inte dålig i magen och deras allmänt tillstånd är normalt, behöver jag oroa mig? :o
Jag har gett dem axa grynblanding, knäckebröd, skorpor och en röra med grönsaker, ägg, makrill, tonfisk och lite smör. Det är samma mat som tjejerna får men dem har inte fisit.
Råttor kan väl fisa? oO Dem kan ju inte rapa men på nåt sätt borde dem bli av med gaser?
#0 Jag har också varit med om gasig råtta, men det slutade hon med sen. Tror inte du behöver oroa dig :-)
Jo då, råttor kan fisa XD Let kan lukta fy i h*lvette asså. Har vart med om det ett par gånger på domarbodet så jag vart sekreterare, några råttor är ju nervösare än andra och har då "pruttat", inte långt senare brukar dem bajsa med XD
Min blogg: SweGizmo.se
HAHAH okej XD Skönt! Då behöver jag väl inte oroa mig (a)

sen finns det råttor som slappnar av när de ligger och myser i luvan, och det börjar lukta härsken apröv…inte jättemysigt, men sånt får man ta ;)
You can't spell Bitchy without Itchy
Det brukar vara en ganska bra varningsklocka, när det osar är det dags för toapaus ;)
Haha ja dem låg i min sjal under hakan och sov, trodde de var hunden som fisit först xD hon fiser så mkt för hon sväljer mkt luft när hon äter/dricker xD
haha min ena kille fes ganska mycke när han va liten XD Kom en liten odör då å då när han va ute i soffan och busa. Fy satan va de luktar! haha
men hahaha eeewee!!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Haha, jag har upptäckt att om jag ger mina tjejer färsk broccoli för många dagar i rad så blir det pruttkalas XD
"Att så mycket lukt kan komma ur en liten råtta" - citat - min pojkvän ;P