Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1605 ggr
[Ratass]
0

OT- Nån här som spelar minecraft? :)

Skulle vara kul å spela med nån härifrån på server :D

^^'' Jag och Pojkvännen försöker hitta folk å spela med.

Zolah
0
[Ratass]
0

:D awesome!

Hur länge har du gjort det :)

Zolah
0

ett tag kan inte säga exakt, fick låna min pojkväns konto :)

Tycker det är riktigt ballt ^^ skulle skaffa eget men nu kommer det tydligen kosta med uppdateringar osv? det var nåt fuffens iafl :P funkar ju bra att jag lånar hans konto :)

[Ratass]
0

Vi köpte spelet för typ ett år sen så vi får ju alal updates gratis, vet inte hru det är med det nu men enligt pojkvännen så står det inte på sidan längre att man garnterat får dem, om man köper spelet nu, till skillnad från förut.

[Ratass]
0

"Please note that when you buy the game, you're paying for the game as it is right now!
You will also get the full version of Minecraft when it is released."

http://www.minecraft.net/prepurchase.jsp

Zolah
0

bara för mig att vänta tills det fulla är släppt ^^ jag och killen spelar inte samtidigt och vi har inte funderat ännu på om vi ska spela online xD

ska ni hålla i servern då eller?

[Ratass]
0

när vi två spelar så är det jag som håller i servern, men vi känner att det börjar bli lite tråkigt att bygga en massa åsså är det ändå bara vi som är där :P så nu skriver han också i minecraft forumet å ser efter som det finns nå folk som vill spela som inte är odrägliga 14 åringar :P

Om du köper spelet nu så får du det billigt och du får ju fulla spelet fast du köper det nu :)

Zolah
0

Ok om ni vill ha en odräglig 23 åring så ställer jag upp xD

men det var ju nåt med uppdateringarna har jag starkt för mig, och jag vill vara updaterad så gott som det går :)

[Ratass]
0

Jodå det vill vi nog ^^ Med odrägliga 14 åringar menar jag främst småskillar som bara ska jävlas och förstöra för alla :P

Han sk kolla upp det där hur det var med uppdateringarna. Han hade för sig att man får dem till åm e att spelet är klart då. Men att det hade vart folk som hade klagat över att det itne kom nå updates på ett tag och att de hade betalat för att få det, rent skitsnack så notch hade ändrat formuleringen på sidan angående det.

Men som sagt han kolalr nog upp det hur det ligger till, kan ju ha blivit en ändring sen Dec.

Zolah
0

Ja jag förstog det men det var inte lika kul att skriva 'ok' xD

Ok, men jag har ju inge problem med att joina iafl. Kan klia killen i skägget och se om jag får låna has mastercard så jag kan köpa eget sen om det visar sig vara ett missförstånd :)

[Ratass]
0

Haha så klia i skägget funkar va :P Det måste jag testa nåsta gång man är ute å handlar Oskyldig XD

Spelet kostar ju bara runt 150 kr nu så.

[Ratass]
0

Han har kollat upp det nu, köper man det nu så blir det billigare, och man får alla updates till och med att spelet är klart, efter det så kommer det i så fall stora uppdates som expasioner som man kan köpa. :)

Zolah
0

jadå :) funkar på gamla gubbar också ( aka pappa )

fast jag kommer ju ge han cash tillbaka :3

aah ok, då antar jag att beta testarna som köpte det innan anouncementet får allt gratis? sweet deal ._.

[Ratass]
0

Yus ^^ hihi

Vi håller på å trixar med att försöka få min server att funka på över internet, ja är inte så haj på det där mendet är vist skillnad då man sitter långt ifrån varan?? Han är ju här i samma rum å spelar så. heh

Zolah
0

jag tror det kan vara så lite grann? inte helt hundra, tydligen ett mindre helvete att få allt att fungera över nätet enligt en kompis till min pojkvän

[Ratass]
0

blev lite lol moment här :P För att få igång servern över internet krävdes det ju att man faktiskt hade sin server igång så den kunde koppla upp XD Ingen av oss kom på det förän nån sa det på internet :P XD så ja nu funkar det heh

Zolah
0
[Ratass]
0

Japp^^

[Ratass]
0

Här är adressen om du/ni vill spela :)

83.253.212.220