Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1674 ggr
ziggie
0

Uppfödare Kalmartrakten

Jag skulle vilja köpa ett par råttor i närheten av Kalmar, någon som vet om det finns någon uppfödare där? Finns ingen registrerad på SRS i hela länet =(

BatmansMatte
0

Tass här :) letar också råttor i kalmar med omnejd :D

Lancia
0

Känner inte till någon uppfödare i kalmartrakten, men jag tycker inte ni ska haka upp er på att det måste vara i eran närhet då transport är väldigt lätt att lösa! DjurtransportIFokus är en jättebra sida, och råttfolk reser rätt mycket över lag. :)

BatmansMatte
0

#2 smart, så långt tänker man inte när man inte har körkort själv Tungan ute

TrueStory
0

Jag och geografi

Men dom som bor iallfall neråt är ju daydreams, palms och porlamarken, Dramatik är väll en såndär skåning med ;P

BatmansMatte
0

#4 skåne ligger en bra bit från kalmar men är dom närmsta, vad jag vet. men som sagt innan det kanske går att ordna med transport

Dramatik
0

#4 Haha ja, jag är också en såndär skåning:P

TrueStory
0

Haha som jag sa jag och geografik, allt neranför norrköping är skåne för mig ;P

BatmansMatte
0

ja e inte heller bra på geografi för mej är allt över norrköping sthlm haha

Dramatik
0

#7 & 8 Nej, men allt ovanför stockholm är ju NorrlandTungan ute

BatmansMatte
0

#9 haha ja så kan man också se det :P men det är lite OT, vi letar ju råttor i kalmar trakten :P

ziggie
0

Ja man får väl försöka hitta transport istället.

Men tycker överhuvudtaget det verkar svårt att hitta råttbebisar. När jag hade råttor för ett antal år sedan fanns det mycket större tillgång :-S

Dramatik
0

#11 Fast det beror ju lite på hur långt man kan tänka sig att åka också. Annars finns det ju transporthjälp:)

Sen att det är svårt är bra på ett sätt, för då blir man så lycklig när man väl hittar råttor man vill ha och man gör inga dumma impulsköp.