Uppfödare Kalmartrakten
Jag skulle vilja köpa ett par råttor i närheten av Kalmar, någon som vet om det finns någon uppfödare där? Finns ingen registrerad på SRS i hela länet =(
Tass här :) letar också råttor i kalmar med omnejd :D

Känner inte till någon uppfödare i kalmartrakten, men jag tycker inte ni ska haka upp er på att det måste vara i eran närhet då transport är väldigt lätt att lösa! DjurtransportIFokus är en jättebra sida, och råttfolk reser rätt mycket över lag. :)
#2 smart, så långt tänker man inte när man inte har körkort själv 
Jag och geografi
Men dom som bor iallfall neråt är ju daydreams, palms och porlamarken, Dramatik är väll en såndär skåning med ;P
#4 skåne ligger en bra bit från kalmar men är dom närmsta, vad jag vet. men som sagt innan det kanske går att ordna med transport

#4 Haha ja, jag är också en såndär skåning:P
Haha som jag sa jag och geografik, allt neranför norrköping är skåne för mig ;P
ja e inte heller bra på geografi för mej är allt över norrköping sthlm haha

#7 & 8 Nej, men allt ovanför stockholm är ju Norrland
#9 haha ja så kan man också se det :P men det är lite OT, vi letar ju råttor i kalmar trakten :P
Ja man får väl försöka hitta transport istället.
Men tycker överhuvudtaget det verkar svårt att hitta råttbebisar. När jag hade råttor för ett antal år sedan fanns det mycket större tillgång :-S

#11 Fast det beror ju lite på hur långt man kan tänka sig att åka också. Annars finns det ju transporthjälp:)
Sen att det är svårt är bra på ett sätt, för då blir man så lycklig när man väl hittar råttor man vill ha och man gör inga dumma impulsköp.