Nu är det dags för mig att avgå!
Jag känner att det rullar på för de nya medarbetarna nu och jag har gjort mitt som Medarbetare på RiF, så nu skulle jag vilja avgå!
Vill tacka för den här tiden och för ett fint samarbete mellan oss moderatorer och mycket förståelse från er medlemmar.
Jag kommer dock fortfarande försöka hjälpa till med att sprida information och god stämning på forumet och så men känner inte att jag vill ha ansvar för att ha "koll" om ni förstår hur jag menar.
Allamej, skicka gärna ett litet mail när du har tagit bort mig så att jag vet! :)
Älskar mina stora små vänner..
Men de kan väl aldrig bli för många Medarbetare? (a)
Jag beklagar att du ska sluta men jag förstår också orsaken. Jag tar bort dig nu.
Kram och tack för att du varit till sån god hjälp
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nej, absolut inte! :)
Men jag tycker att man som Medarbetare helst ska kunna hålla lite koll på trådarna på forumen och t.ex. kunna svara skapligt snabbt i moderatorkonfan om någon annan Medarbetare vill diskutera något.
Och eftersom mitt liv är fyllt av så mycket annat nu i och med utbildningen och så, vill jag inte binda mig till att kolla RiF varje dag.
Jag bidrar mest till sidan genom att svara i trådar och den uppgiften klarar jag utmärkt utan att vara Medarbetare! :)
Det är alltså ingen annan som bett mig att avgå utan jag som känner så själv, jag vill helt enkelt inte känna att jag har det över mig!

Tack Allamej!
Från och med nu är jag enbart en glad medlem! :)
Men hör av dig om ni behöver hjälp med nåt extra, nån artikel eller bara prata om nånting, jag finns fortfarande här, även om jag inte skriver under samma ansvar som förut!
Tråkigt att mista dig som medartbetare!
Men som tur är mister vi dig inte från sidan och det är det viktigaste :D
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Tack för din tid här och en miljard bra artiklar :D

Vi hörs Sara! :)