Octa

Ja va kul. Brorsan ska paras den kommande veckan. Behöver nog inte skicka ett pm du vet va jag vill om det blir nåt fniss.
Vad roligt!
Vem ska han paras med?
Jag kan ju likagärna skriva ut bloggadressen här, daah.
octabiffen.blogg.se

#2 Brorsan ska paras med en graphite hona (hon kan vara russian blue också). Hämtade henne från Finland i nov och hon är snart 8 mån. Kallar henne Hedwig och info om henne kommer snart upp på hemsidan om jag får jävla freewebs att fungera.
Du får gärna hojta till när och om det blir nåt.
Krama go killen från mig.
#0 Vilken dunderklump

#4 Ahahahaaa kunde inte säga det bättre själv! Bamsen!
Mja, bilden framhäver ju hans bästa sidor ;)
#6 Menar du pungen då? xD Hehheheee
Haha delvis. Den ser ju ut att vara halva biffen ;)
#8 Ååååh nu skulle jag kunns dra en massa oanständiga skämt om biff och färs….men jag ska inte xD
Haha, inget mig emot
#10 Haha, men forumet, och iFokusreglerna xD
Jag skulle otroligt gärna vilja ha en stooor råttkompis! …och skulle behöva en eller ett par hanar till min lilla flock här. Hur ser det ut med sjukdommar och temperament i släkten?
Hur går det? Någon viktökning eller bebismage? 
Kan du inte fota Octa?
Foto finns ju här :-). JAg väntar med spänning på att höra mer!
octabiffen.blogg.se
Jo jag vet, följer bloggen med spänning, men tänkte om det börjar synas något så kan det vara roligt med ett nytt foto. =)
Ska fota magen imon. Jämförde hennes mage med bilder som jag tog första dagen, och den har definitivt vuxit.
Hon går upp, men inte sådär jättemycket.
Jag är ju inte hundra på när hon parades och det tog sig, om det nu gjorde det, för dom satt ju ihop ett tag.
Om det tog sig första dagen bör bebisarna komma till helgen.
Får vel hoppas på det bästa så inte hon bara är skendräktig.
Ja, men det kan ju lika gärna vara två veckor kvar, eftersom dom satt tillsammans i två v.
Ok. får hoppas på det. ^^
Bu va trist att det inte verkar ha blivit nåt. :-( Trist med knölen på Octa också och att Biffen blev så seg. Varför tror du han blev det? Är det normalt stressande för råttor att para sig?
Ja, jättetråkigt.
Det ska egentligen inte påverka en frisk och stark hane, men han kanske inte är riktigt på topp :/ lillen
Fy vad tråkigt att det inte tog sig. :(
Men får vel säga att sånt är livet, det kan man ju inte styra över om dom ska bli dräktiga eller inte.
Åh Biffen är ju verkligen så fin, synd att han inte fick bli pappa och fina Octa mamma. :(