Råtta i Borlänge-Gävle
Jag har hittat en fin pojke i borlänge men kan inte ta mig dit på något vis och hoppades på om någon har vägarna förbi borlänge till Gävle.
Vore jätte snällt om någon kunde hämta upp honom :)
Tack i förhand.
Kollat djurtransport if? :)
Det är det jag letar efter, någon som skulle kunna transportera honom till Gävle :)
Tror Mara92 syftade på Djurtransport.ifokus ;)
En sajt här på iFokus där man kan erbjuda och söka efter transport ^^
Här har du länk :) Djurtransport
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Vad är det för liten pojke?
Om du inte hittar något annat så kan jag kanske ställa upp för en liten slant. :)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Okej :)
Det är en bläsad pojke iallafall :) Mer kan jag inte säga just nu :)
Tror jag har mailat den tjejen, och minns jag inte fel så är hans föräldrar från Malin och han själv är manxbärare, så han bör inte användas i avel.
Oj så pass, jao det är han men är det så, så är det nog ingen ide :/
Han må vara fin men bakgrunden måste vara bra :/
Tack för att ni berättade det :)
Ja han är verkligen skit snygg, men det är ju dumt att chansa :S
Haha, så då kan jag ta han? Visste inte (tänker inte så långt…) att det var samma hane när jag skrev till henne i morse. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#7 vem är Malin? :o
#7 en fd uppfödare som massavlade, avlade på både naket och manx, sålde sjuka djur osv..
#12 Aha, jag minns nu att de var en massa tjaffs och massa trådar låstes oO
Jao att chansa vore rätt dumt ändå :/
Synd att detta inte då jag åkte sträckan mellan borlänge och sandviken igår.
#15 Ts ska tydligen inte ha honom ändå. Jag är intresserad men ska åka och titta på honom först. Jag bor bara 20 minuter bort så det behövs ingen transporthjälp. :)
//Lamina
Haha låter bra det :)