SJUKT LITEN !!!
HEJ!!! :D idag fick jag nämligen hem min första råtta! det är sjukt roligt, men jag vet tyvär inte vad för teckning/färg HON har.. och eftersom jag inte döpt henne skulle det vara kul att döpa henne efter det! :) kan någon hjälpa mig?
(hon e sjukt liten.. trodde de skulle vaa sstörre än handen.. men hon e ju trots allt en liten bebis :D)
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!
Glöm inte att råttor är flockdjur och måste ha en råttkompis :)( det står tom som lag )
Ser ut som en blue hooded, men det var en så dålig bild så det är inte säkert.
Anyway måste du skaffa en råtta till, råttor är som sagt flockdjur och det är LAG på att dem måste vara minst 2:)
Min blogg: SweGizmo.se

1 och 2, Ja det är klart jag ska ha en till! ;) Fast henne får jag inte förrän 1-2 veckor då hon inte är tillräckligt gammal :D
Jag kollade runt lite och såg att cinnamon pearl var ganska lik min ^^? eller är det en inbillning? :O fast sen har hon ju denna lilla "rand" på ryggen..
Från mig^^
Btw. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i höjd? Kontakta mig!

Kan du inte försöka ta en bättre bild, gärna i dagsljus? Teckningen är iaf hooded, färgen går inte att säga säkert på bilden.
Instämmer med de andra, skaffa en till hona så snabbt som möjligt. Hon ser söt ut iaf:)
annars kanske du kan döpa henne efter hennes 'storlek' typ mini eller nåt liknande :3

Själv brukar jag avvakta med att direkt bestämma namn namn, det brukar komma naturligt av sig själv efter några veckor, något som passar personligheten etc :)

#6 Haha, ja namn dyker upp förr eller senare. Ibland kan man undra varför det blir just vissa namn. Jag har en som går under Lillskiten t.ex. så man kan ju undra varför det blir som det blir ibland:P

Kan ta en bättre bild imorgon då hon nattar så sött <3
Hahah lillskiten, det värsta jag hört! haha fast jättegulligt!! :P
om färgen inte syns så bra kan jag ju säga att kroppen är någonlunda vit medans huvudet och randen är ljusgråa.. 
Från mig^^
#8 Det är teckningen du pratar om. Hennes teckning är hooded, men teckningen har inget med färgen att göra. Alla färger kan finnas på alla teckningar, så att säga. Skulle gissa på att hon är Blue, alltså Blue hooded. Men säger som do andra, bättre bilder tagna i dagsljus så kan man säga säkert. ;)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag tycker det ser ut som agouti av något slag…