Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 744 ggr
Angeln--89
0

När ni säljer djur?

Satt hemma och blev nyfiken på en sak,
Alla tänker olika och jag undrar,
När ni säljer ett djur vad vill ni veta om/av köparen då?
Vissa bryr sig inte så mycket om var djuren hamnar andra vill veta en massa.
Ställer ni några speciella frågor till köparen?

Banankaka320
0

Jag frågar om Djurvana, och sen litar jag på de dem säger :)

Sen går jag på magkänsla

RugRatzz
0

Når jeg selger unger er det veldig nøye hvem jeg velger å selge til og jeg spørr en masse spørsål, som man kan finne på hjemmesiden min.
For det første , så selger jeg ikke til folk jeg synes virker useriøse og folk som jeg vet har omplassert tidligere rotter osv. Jeg må kunne stole på de jeg selger til, både at de behandlere dyrene som det som er lovt og at de gir meg oppdateringene som er avtalt.
Det er viktig at kjøper bytter ofte nok på bur(minst 1 gang i uka), har flere rotter, har stort bur med ikke for mange rotter i, har et bra for(pelletsfor med riktig nærngsinnhold), aktiviserer rottene sine minst 1-2 timer pr dag,  ikke gir dem usunn mat, ikke må røyke inne , og ha en god vetrinær. Det er også viktig at folk er villig til å betale en del for vetrinær og går til vetrinær straks de ser symptomer.
Jeg selger ikke rotter til barn under 13 år, kun hvis det er foreldrene som tar kontakt og har hovedansvaret. Jeg selger heller ikke rotter til personer med mer enn 20 rotter, da jeg mener at det er vanskelig å følge med på sykdoms symptomer osv. når man har så mange rotter+ at det er lite sansynlig at rottene får ividuell oppmerksomhet hver dag.

Flört