Allergi eller vad? :S
En av mina tjejer har typ sår/sårskorpor på öronen. Kan dt bero på allergi? Det ser definitivt inte ut som öronskabb i alla fall och det är bara hon som har det. Såg först på ena örat bara men upptäckte nyss lite på andra med.. Och de bråkar aldrig där i buren så känns rätt omöjligt att någon annan råtta skulle ha skadat båda hennes öron ;s
you can't face the problem, if the problem is your face……
Kan ju vara ohyra och att hon kliar sig speciellt om öronen.. Kan säkert vara allergi också. jag kan bara rekommendera ett vet. besök.
Det konstiga är ju bara att vi behandlade med Stronghold för bara ett par månader sen… Upprepade gånger på alla så isf borde det ju ha försvunnit :(
Får bli veterinären om det inte försvinner inom de närmsta dagarna, ska nog ringa och rådfråga så fort som möjligt iaf =/
Ja, jobbigt sånt där. Finns nog inte så mkt annat att göra åt det, tyvärr.. Var hos vetten nyligen med mina också, eftersom de kliade sig och det bara blev värre. De fick stronghold, och jag tycker det har blivit bättre.. Inte riktigt bra än, men han sa det skulle dröja upp till en vecka så vi får se :)
Ja det kan väl ta ett litet tag, våran ena lilla tjej hade ett rätt kraftigt lusangrepp (pälsätande med :S) och det tog flera veckor innan hennes päls hade vuxit ut och hon hade slutat klia sig helt =/
Kom på att jag faktiskt har ett recept på Stronghold som jag kan hämta ut om det visar sig vara någon ohyra ^^
Om det är lite så kolla klorna, kanske dags för lite pedikyr :)
ja det var en bra idé, on har väldigt långa bakklor men har inte haft råd att köpa en klosax. men det har jag ju nu :D
=)
försvunnit nu iaf ;D
Vad skönt =)