Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 2348 ggr
Thirre
0

Utställning i Skaraborg?

Finns det något intresse för en utställning i trakterna kring Mariestad-Skövde eller liknande? Och om det finns det, finns det några som isf skulle kunna tänka sig att hjälpa till vid anordnandet av sådan?

Jag har tidigare själv dragit lasset och orkar inte med det själv igen, att samordna, fixa lokal och sekreterare, laga mat, sitta friskkontrollant, ha koll på ekonomi och kafeteria plus att sitta domare är mer än vad en person klarar av egentligen och vill inte vara med om det igen. Dock känns det som om det kan vara givande att ordna en utställning någon annanstans än Stockholm och Göteborg igen. Så, vad säger ni?

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

minky
0

det skulle vara kul att åka nån annanstans än sthlm. =P

bor ju en bra bit bort men skulle kunna tänka mig att hjälpa till. =)

Thirre
0

Om det finns lokaler kring Skara eller liknande funkar det också. Jag hade tänkt att jag kunde hjälpa till att samordna, möjligen utställningsansvarig och ta emot anmälningar men om utställningar kommer arrangeras i någon annan stad än min egna hemstad måste det finnas någon/några fler själar som får ta hand om ex lokalbokning, hämta nyckel osv.

Jag bistår gärna med min erfarenhet och viss tid om intresset visar sig vara tillräckligt, både engagerade och utställare.

En utställning skulle helst då ske till våren eller tidig sommar då höst och vinter har en del utställningar i Stockholm.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

minky
0

bor 10 mil norr om örebro så jag är inte  ens i den trakten.  men som sagt om det är nåt som kan skötas via mail eller telefon kan jag hjälpa till med….  eller på utställningsdagen

Jinaum
0

åh vore skoj. Dock känner jag att jag inte redigt har tid för en sådan sak även om jag vill. :/

klick
0

Jag skulle kunna hjälpa till på utställningsdagen.
Bor i göteborg

Halloweencat
0

Ja de skulle va jätte kul om de gick att ordna, ställer gärna upp :D

Thirre
0

Jag har i dagarna fått reda på att det kommer bli utställning både i Halmstad och Göteborg till våren så "marknaden" är nog mättad för stunden. Sommaren kan vara vansklig både med transport av djuren ifall det blir väldigt varmt men också för att folk har semester, åker på festivaler osv. Till hösten kommer förmodat de sedvanliga stora pet och grand agility vilket ger lite spelrum för andra utställningar.

Dock är det kul och skönt att se att folk är beredda på att hjälpa till, till och med sådana som har många mil att resa. Härligt!