Finn ett fel.
Finn ett fel. Detta är det negativa med att ha buren i köket och dessutom vid kylen, öppnar man dörren slår den i buren när den är vidöppen.
Vid detta fall klättrade Cockie in när jag vände ryggen till när jag tagit mjölken för att fylla på i kaffemuggen.
Skräcksenarie: tänk om jag inte sett henne, satt i mjölken och stängt 0_0
Min blogg: SweGizmo.se
Eller druckit opp vodkan och fyllnat till
Ah, det finns 1 fel till! spriten är nästan slut XD Hahhahahah
Nä, skämt åt sido:) Men ah, det hade ju vart lite jobbigt och inse att man stängt in en råtta i kylen, hon hade väll frusit ihjäl efter ett tag??? är ju bara 7 + eller nått?
Usha, men rätt sött iafl :)
Tur i oturen kanske man kan säga?

Usch ja, vilken mardröm att råka stänga in en råtta i kylen, de skulle nog inte klara sig länge i kylan…
skulle gissa på att hon kvävts innan kylskåp är ju lufttäta.. men sen hur länge luften räcker där inne vet man ju inte
Haha Naaw :D
Hon hade nog klarat sig där inne, de är väl typ 8+ grader. Tror hon skulle överleva några timmar men hon skulle nog bli väldig sjuk :o
Men de är väl syre där inne? Annars borde väl maten bli konstig? Eller? :o
Eftersom maten inte andas lär ju det syret som smiter in finnas kvar där inne… Råttor andas ju och då tar syret slut förr eller senare, men det lär nog dröja ett bra tag. Ett kylskåp är stort och en liten råtta förbrukar inte allt det syret så snabbt. Tror inte hon skulle frysa ihjäl särskilt snabbt heller, bara bli redigt sjuk.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag tror hon skulle älska att bli instängd där faktiskt. Nog för att hon kanske blir lite sjuk men vad fan, tänk vad mycket gott det finns i ett kylskåp - lätt värt mödan för en liten råttis! ;)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#10 ha ha ha XD
Det är ju en sån fläkt inne i kylskåpet, den borde väl göra så de kommer in lite luft?