Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 2848 ggr
Banankaka320
0

Grand prix?

Funderar på beställa en furet tower och delbetala, men vågar jag det? :o har någon beställt därifrån? Sett mycket negativt ><

[lucke]
0

Är inte G P svindyra?

Zolah
0

nåt jag lärt mig är om du känner att det inte känns rätt strunta i det, testa zooplus där jag skaffade min furet.  inga problem alls där

Huldan
0

zooplus.com in my <3

Elshira
0

Jag gillar inte grand prix alls… Tror inte dom är "scamers", men jag vet att dom däremot har ständig rabatt på 15% och 20%, så har de haft ända sedan jag hittade dem från början (juni 2010).

Dom kör med högre priser och lockar sedan istället med 20% rabatt på allt…

Hakuna matata!

Banankaka320
0

Ja dem är jättedyra :( och har rabatt hela tiden XD

Men jag har inget visa, eller kreditkort så jag kan inte köpa från zooplus x(

Tipsa om någon annan bra sida? (a)

Elshira
0

#5 Be förälder/kompis låna ut sitt kort och du betalar dem i kontanter? :)

Hakuna matata!

Banankaka320
0

Ja jag funderade på de, men jag är lite nojjig eftersom folk omkring mig har lite pengar så kanske dem kommer på helt plötsligt att dem "måste" låna xD

Men jag kan ju vänta tills lönen har kommit :)

Zolah
0

Eller så kan du se om zooplus tar paypal, då gör du bara ett nytt konto och skickar sedan pengar till det och sedan vidare till zooplus ^^ ( ääälskar paypal, tar betalt föt teckningar där! )

Banankaka320
0

Kollade nyss och dem kör inte med paypal:(

Lamina
0

Zooplus tar bara kreditkort.

Vad gäller grand prix gjorde jag en beställning därifrån en gång. Efter 2 månader och en hel del tjafsande om varor som inte levererats och betalningar som inte "fanns" så fick jag äntligen tillbaka mina pengar. Inget att rekommendera.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Banankaka320
0

Gah! Tråkigt att de inte ska Fungera, då skiter jag i Grand prix. Hur mkt tror ni vanliga djuraffärer tar för en ft?

[lucke]
0

Sthlm´s ZooVaruhus tar 2995 kr.

sotlynx
0

Finns ett par bra burar på blocket i skåne.. En FuretTower för 1500kr och en annan voljärtyp för 1000kr.. Bara tips asså!

Banankaka320
0

Jag har spanat lite på blocket men har ingen bil :(

Kanske ngn som kan köra mig för bensinpengar men de känns lite jobbigt att be om :)

sotlynx
0

Kolla djurtransporter iFokus.. Annars har jag mormor och morfar i Växjö.. Kommer nog åka dit om tre veckor..

Dramatik
0

Jag har beställt en furret tower från grand prix och delbetalat den. Inga problem alls förutom att det tog ganska lång tid att få buren (3 veckor). Dock ångrade jag mig när jag ett tag efter det hittade till zooplus. Grand prix är galet dyra:S

Banankaka320
0

#15 intressant :D vi får se, såg att buren var lite tuggad på :o

hus-musen
0

Jag kan inte rekommendera grand prix, de är struliga med betalning, leveranser mm. + att de är alldeles för dyra!

Qui dormit, non peccat

alexfifan
0

Vaddå tar dom BARA kreditkort på zooplus? Jag har visa och internetbank och massa knas men ingen kredit? ;S

you can't face the problem, if the problem is your face……

Elshira
0

#19 Jag tror hon menade att man bara kan betala med visakortet dirkt på hemsidan (antar jag?)

Hakuna matata!

alexfifan
0

Hoppas det, kredit är ju egentligen ingen bra sak. xD

Banankaka320
0

#20 Jag har ju en sånt "ungomdskonto" på swedbank, men jag är över arton.. har ingen kredit. Så då fungerar det inte

Elshira
0

#22 Det är typ visa electron. Skaffa ett mytt kort (utan kredit) så sa det fungera. Jag har ingen kredit men kan handla på internet ^^

Hakuna matata!

hus-musen
0

Jag har oxå ungdomskonto hos swedbank, det kan man ha till året man är 26 har jag för mig. Ansök om e-bank kort direkt på er banks hemsida, det är gratis och tar typ 5 minuter att installera! =)

Qui dormit, non peccat

Terato
0

Har också dålig erfarenhet av Grand Prix tyvärr. Lång leveranstid och strul.

Sen är de faktiskt dyra också.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

alexfifan
0

4475 för en Furet Tower…. 1700 på zooplus… Skrikandes

Banankaka320
0

E-bank? :o Vad är det?

#26 Jag var sååå nära på impulsköp!!

alexfifan
0

Internetbank antar jag att dom menar, eller vem som nu sa det :)

Vilken tur att du inte impulshandlade då! ;D

Banankaka320
0

Men internetbank har jag ju >.< Man ska ju skiva massa siffror när man ska göra köpet, som på kreditkort. Och det står kreditkort x.x

Men jag ska testa när jag har pengar på kontot (A)

alexfifan
0

Haha men du måste säkert ha visa, tror man måste ha de där verified by visa med för jag antar att det är kortkoden och det du ska ange? ;o

Banankaka320
0

Ja de är ngn kortkod jag ska ha :o har du det?

alexfifan
0

Ah det är den som står där framme på kortet :) .. Ja det har jag :D

Banankaka320
0

Jag måste ju skaffa sånt då :o men jag låter ngn i familjen betala denna gången så får dem cash av mig (a)

alexfifan
0

Ja allt går att lösa :D Alltid bra med visa har jag upptäckt så gör de ;)