Råttvakt sökes akut! Hanar
Hej!
Nu är det så att jag är bostadslös efter den 27e och jag har ingen aning vad jag ska göra med mina pälsbollar. Det är tre hanar, en två och en halv årig skruttpelle, en ett och ett halvt år pojke och en bebis på fyra månader. Jag behöver råttvakt tills vidare, alltså en längre tid. Råttorna finns i Stockholm och en bur (aningen för liten för tre pojkar, transportbur och foder skickar jag med.) jag betalar för maten de äter och sjukvård. Jag behöver alltså någon som kan tänka sig passa mocca, chai och Java akut! Någon vänlig själ där ute som kan tänka sig öppna armarna för dessa tre underbara gossar? Iallafall en för en månad?Jag vill helst inte omplacera.. Men, kan diskuteras.
/ Beah, aka desperat råttmamma (hoppas man inte behöver mallen för råttvakt?)
Nämen gud så söt, är det choklad han håller i?

Japp, det är choklad han håller i den tjyven.. Snodde mattes sista bit ;D

Jag kan kolla med min kille å se vad han säger. Är de ok för honom så kan vi ta hand om dom. Har sj 3 killar här hemma. Jag återkommer :)

De kan få plats här hos mig :)

pma mig gärna och berätta lite om er och er råtthållning :)
hihi vilken stor en! Supersöt ^^ 
Åh herrejösses vilken söt bild!

Ingen som kan tänka sig ta dem? PMa? #5 och #4? .__.

Kan hjälpa till med transport neråt mot nyköping/norrköping sent på kvällen den 26:e dec om det skulle behövas. PM isf.
Om det absolut inte löser sig så kan jag nog ha råttorna under en tid. Men jag bor som sagt i Norrköping, 15 mil söder om Sthlm. Är däremot i Sthlm ganska ofta emellanåt.
Blir det riktigt akut så kan jag erbjuda mig som siste ut väg. Iaf en månad ev mer.
Åker via sthlm den 26dec på eftermiddagen. Annars finns jag 53 min bort i västerås. Har bur.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag skulle gärna ställa upp :D men bor i halmstad. Går det att ordna transport så.. =)
Jag har kollat med killen å vi kan ta dom :) har skickat pm till dig!
Va bra att det löste sig :D
det finns alltid plats i gbg här hos mig om inget annat skulel lösas =)

jag har dem just nu provosoriskt hos en bekant, men #14 vart har du hört att de löser sig?
jag ska läsa pm och försöka fundera, kan inte ha dem länge hos min kompis då hon är allergisk. har så mycket, just nu är jag helt bostadslös så jag är inte så mycket vid datorn.

Har PMa dig ..:)
Antar att #14 uppfattade som jag gjort, att Marre89 tatt dem då hon fått klartecken från sin kille …
Men missuppfattning där då..:(

Jag har plats här hos mig i Göteborg om du ännu inte hittat råttvakt!
Var ju ett tag sedan någon skrev, har det löst sig? Jag kan ha dem här annars. Finns strax utanför Södertälje.
Är dock sällan inne på iFokus så kontakta mig på tel 070-0471411 eller super_verra@hotmail.com
Finns plats utanför Växjö (a)
Hur gick det? Finns i stockholm, om du fortfarande behöver råttvakt. :)