Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 3551 ggr
Katoz
0

Kevin Jr söker hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kevin jr är en underbart söt liten Svartögd siamese dumbo hane.  Han föddes 1 december och kommer från den här kullen. Han är väldigt lugn och har lätt till knaster.

Han har precis blivit  avbokad och jag letar nu efter någon annan som vill ge denna skönhet ett hem.

Jag vill gärna att du bor i stockholm, och att jag har möjlighet att ev låna honom till avel i framtiden!  

Han är idag 23 dygn och väger redan 75 gram. Med bara 2 syskon fanns det gott om mat.

Pappan Pirats Jason är en B-e sm sp db hane från Danmark, född 27/6-09. Fungerar jätte bra i flocken med andra hanar i olika åldrar. Väldigt lugn och stabil. Väger runt 650 gram

Mamma Delicious har tagit hand om sina 2 kullar helt perfekt. Vart väldigt trygg och gärna visat upp sina små och tagit väl hand om dom. Hon är snäll mot allt och alla. Väger runt 330 gram.

Kontakta mig här eller till Katrinlindberg_82@hotmail.com
Han kostar 250:- och kommer att reggas i srs

jag bor i Stockholm

Katoz

Guldheden
0

oj vad jag vill bo i stockholm nu… göteborg tyvärr.. men ÅH

zickan
0

jag ser inte jag ser inte

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

NelliePoppe
0

Precis en sån jag vill ha men bor i skåne =(

Itchy
0

jag är väldigt intresserad om ingen annan knyckt honom :P

You can't spell Bitchy without Itchy

TildaH
0

Jisses, så snygg, såg han redan i andra tråden, mumsis!

*Förlååååt, inte spamma säljtråd, skäms på mig*

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

chade
0

MEN ÅH! gud vad söt.. jag en liten bit av mig dog här borta……

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Lamina
0

Skulle säga nått i stil med att det är synd att jag inte bor i eller i närheten av Sthlm. Men det hade nog inte spelat så stor roll, det finns ändå inte plats för fler, oavsett hur söta dom är. Men jag är svag för ljusa råttor med svarta ögon. I vilket fall lär det nog inte vara svårt att hitta ett bra hem till en såndär sötnos! <3

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

mikeiko
0

Vill bara inflika att jag har en hona från den kullen, som är vääääärldens goaste! Knastermonster, busig, nyfiken, extremt kontaktsökande och pussig! <3

zickan
0

Har 4 syskon till mamman här. Trots att 3 kom hit som omplacering och inte hanterade på 4mån. Så är alla sjuuuukt goa.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

mizzive
0

ÅÅÅåå! :)Varför bor man inte i stockholm för då? Annars hade han vart väldigt välkommen!

Katoz
0

#8 Han är ju inte från samma kull, men dom har samma föräldrar :)

#9 Ja, syskonen jag har är också såå goa :) Och underbart vackra också!

#10 Han är ju efter samma föräldrar som din siamestjej :) Alltså kullsyskon med mikeikos hona Iza :)

Katoz

mikeiko
0

#11 Ja just det, det var han som bakades lite extra! :D

mizzive
0

#11 ja men en svartögd är ju rena drömmen! men det ska väl bli så småningom! ^^

Katoz
0

Jo, det är underbart fint. Den svartögda honan knyckte "mikeiko ;)

Katoz

mikeiko
0

<3

Katoz
0

Sötsak! Vet du vad hon väger? Vägde precis syrran, hon väger redan 180 gram, knubbis..ha

Katoz

mikeiko
0

Nej har faktiskt glömt av att kolla, men hon har definitivt växt och fått riktigt tydliga pointar! Kan försöka fota & väga när jag kommer hem från jobbet ikväll :)

Verra
0

Jag vill!! :D
Jag bor ju strax utanför Sthlm iaf ;)

Itchy
0

han är tagen ;)

You can't spell Bitchy without Itchy

Zimita
0

har du någon hane kvar?

Katoz
0

#20 Nix, dom var bara 3 hanar i kullen. Dom andra brorsorna var bokade sedan länge.

Katoz