Tidsbrist, hjälp!
Hej!
För ungefär ett halvår sen skaffade jag mig två helt underbara små råttkillar (Steevie - black hooded och Ollie - black striped roan). De är hur mysiga och trevliga som helst och jag är helt galen i dem.
Men jag har tyvärr fått jobba hur mycket som helst på senaste tiden och det ser inte ut att bli mindre jobb framöver. Jag spenderar cirka två timmar hemma om dagen (räknar inte med de timmar jag sover) och de timmarna räcker inte till för allt jag behöver få gjort hemma.
Jag älskar mina små killar men som det är nu känns det inte rätt att ha dem kvar, de behöver någon som har tid att ägna sig åt dem och ta hand om dem.
Det har varit ett svårt beslut men jag har kommit fram till att det är det bästa för dem, jag märker själv att de saknar social kontakt och att de är rastlösa.
Finns det någon här inne som skulle kunna tänka sig att ta sig an mina små killar? Jag vill inte ha något betalt för dem, jag vill bara att de ska komma någonstans där jag vet att de har det bra och får så mycket kärlek som de behöver. Buren kan jag tyvärr inte skicka med eftersom jag bara lånat den av en kompis men hus, matskål och vattenskål medföljer, samt ett hyllplan för buren och en tunnel i plast.
Jag finns i Eskilstuna. Kontakta mig gärna via mail: mimpo_me@hotmail.com
eller skicka ett PM till mig här på iFokus.
MVH
Mimmie
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Säljes- omplaceringsannnonser.
Detta ska en r8säljesannons innehålla
födelsedatum
färg, teckning o hårlag
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
faderns namn, födelsedatum, vikt
moderns namn, födelsedatum, vikt
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
ort där råttan/råttorna finns
telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
Vänligen fyll i, tack :)
Är mega intresserad, men bor dock i Trollhättan (Nära Göteborg) Men kan ta mig runt om i Västra Götaland utan problem.
Kram Erica
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)